رادیو جوان و راهبردهای بازاریابی اجتماعی در بازار پیام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رادیو جوان و راهبردهای بازاریابی اجتماعی در بازار پیام دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رادیو جوان و راهبردهای بازاریابی اجتماعی در بازار پیام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رادیو جوان و راهبردهای بازاریابی اجتماعی در بازار پیام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رادیو جوان و راهبردهای بازاریابی اجتماعی در بازار پیام :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

صداوسیما به عنوان رسانه باوربنیاد(ایدیولوژیک) در بازار پررقابت پیام، بدون داشتن نقش موثر در تولید افکار عمومی، از متن به حاشیه می رود و با وجود تمامی تجربه های موفق به یک بازنده بزرگ تبدیل می شود. برنامه ریزان (رسانه ملی) می دانند که واقع بینی در رصد و تحلیل بازار پیام و انعطاف پذیری و سازگاری در رویارویی با شرایط پیچیده رقابت، پیش فرض نقش آفرینی موثر صداوسیما به عنوان (عمده ترین مرکز هدایت فکری) جامعه است. بازاریابی اجتماعی پیام با هدف شکل دادن به چارچوب شناخت مخاطب در بازار پیام، پاسخ مناسب به دغدغه برنامه ریزان، به ویژه در نحوه روبه رو شدن با مخاطب جوان و مقدمه ایفای نقش موثر صداوسیما در تولید افکار عمومی است. پیشتازی جوانان در پذیرش نوآوری ها و بروز و تداوم هر نوع تغییر در جامعه، برنامه ریزان رادیو جوان را وامی دارد تا بیش از پیش در تراز این نقش آفرینی به مطالبات مخاطب جوان، توجه و متناسب با شرایط محیطی حاکم، راهبردهای بازاریابی اجتماعی پیام را در این ایستگاه اختصاصی صدای جمهوری اسلامی، طراحی و اجرا کنند. از این رو پرسش اصلی نگارنده در این مقاله آن است که برنامه ریزان رادیو جوان با طراحی و اجرای چه راهبردهایی در بازاریابی اجتماعی پیام می توانند موجب ایفای نقش موثر این ایستگاه اختصاصی در تولید افکار عمومی شوند؛ به گونه ای که با پاسخ به مطالبات مخاطب جوان، زمینه را برای تحقق آرمان ها و اهداف صداوسیما فراهم کنند تربیت مخاطب به عنوان انسان آرمانی رسانه، گفت وگوی انتقادی با حکومت مردان و مردم با همراهی و همفکری نخبگان، طرد کلیشه ها و ترویج هدفمند نوآوری ها، ایجاد انگیزه های مادی و معنوی در برنامه سازان، حمایت از برنامه سازی تعاملی با حضور و مشارکت هدفمند مخاطب، حرفه ای گری و تغییر در شیوه های برنامه ریزی و برنامه سازی با هدف (حفظ مخاطب فعلی و جذب مخاطب جدید) راهبردهای پیشنهادی نگارنده بر مبنای مطالعه اسنادی و مصاحبه عمقی با مدیران و برنامه سازان باسابقه صدای جمهوری اسلامی و رادیو جوان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.