بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی پسرانه شهر سنقر سال تحصیلی ۹۴-۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی پسرانه شهر سنقر سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی پسرانه شهر سنقر سال تحصیلی ۹۴-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی پسرانه شهر سنقر سال تحصیلی ۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی پسرانه شهر سنقر سال تحصیلی ۹۴-۹۵ :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: آموزش و پرورش در دوره پیش از دبستان برای رشد کلی و همه جانبه کودک اهمیت بسزایی دارد؛ بویژه در موارد زیر:_ شش سال اولیه زندگی کودک سالهایی حساس هستند زیرا میزان رشد در این سالها نسبت به مراحل دیگر رشد، سرعت بسیار بیشتری دارد._ پرورش کامل استعداد های کودک، بویژه در این سالها، نیاز به محیطی محرک و برانگیزانده دارد. هدف از این تحقیق روشن کردن اهمیت دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی و نقش آن بر جنبه های فرهنگی و اجتماعی و روانشناسی کودک در مدرسه برای ادامه تحصیل و دیگر جوانبی است که وی در ادامه با آنها در مدرسه مواجه می شود، روش بررسی: این پژوهش از نوع همبستگی و پیمایشی است ؛ بدین معنی که هیچ گونه تغییری در شرایط واقعی به وجود نمی آوریم بلکه تغییرات مورد نظر قبلا صورت گرفته است و ما در این تحقیق به ارزیابی ، اندازه گیری و مقایسه آنها خواهیم پرداخت . در واقع، تحقیق همبستگی یا همخوانی به دنبال بررسی تغییرات یک یا چندعامل در اثر تغییرات یک یا چند عامل دیگر از طریق به دست آوردن ضریب همبستگی صورت می گیرد، یا فته ها: با توجه به تجزیه و تحلیل سوالات که تحت عنوان پرسشنامه در اختیار والدین و معلمان قرار داده شد و همچنین مصاحبه ای که از معلم های مربوطه و صاحبان نظر در این خصوص به عمل امد مشخص شد که دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را طی کرده اند نسبت به سایر دانش آموزان که این دوره را طی نکرده اند پیشرفت تحصیلی بهتری را از خود نشان می دهند این پیشرفت با توجه به تجزیه داده ها در دروس انتخابی مانند املا و ریاضی و قرآن و … مشخص می باشد یا فتها به صورت دقیق در بخش یافته ها ی همین تحقیق قابل مشاهده می باشد.، نتیجه گیری: یافته های تحقیق نشان میدهدکه تفاوت معنادار ی بین دانش آموزان پیش دبستانی و دانش آموزان پیش دبستانی وجود دارد. تاثیرآموزش های پیش از دبستان بر درس املا با مقایسه بین دوگروه آزمایش به اثبات میرسد و نشان می دهد آموزش های پیش دبستانی سطح نمرات درس املا دردبستان را بالا می برد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.