نقش نگرانی زیست محیطی بر مصرف محصول سبز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش نگرانی زیست محیطی بر مصرف محصول سبز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش نگرانی زیست محیطی بر مصرف محصول سبز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش نگرانی زیست محیطی بر مصرف محصول سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش نگرانی زیست محیطی بر مصرف محصول سبز :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
مشتریان در سال های اخیر به طور فزاینده ای توجه خود را به محیط زیست و حفظ آن جلب کرده اند و از شرکتها توقع دارند که علاوه بر توجه به سود و منافع ذینفعان، به خواسته های ایشان و همچنین محیط زیست به طور ویژهتوجه نمایند. بازاریابی سنتی بیش از حد بر خواسته های مشتریان تاکید می کند و رفاه اجتماعی و مسایل زیست محیطیرا به حساب نمی آورد، اما در دنیای امروز، محیط زیست به طور فزاینده ای به مسیله حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشارمردم چه در جایگاه مشتری و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده است (پولونسکی و روزنبرگر، ۲۰۰۱). از این رو شرکت ها باید تاثیرات منفی زیست محیطی خود را در تولید، توزیع، تامین مواد اولیه و مصرف انرژی به طرز قابل توجهیکاهش دهند. در غیر این صورت به وسیله قوانین و تقاضای سرسختانه مشتریان به عقب رانده خواهند شد (گرانت، ۲۰۰۸).بنابراین بهترین استراتژی برای بازاریابان ارایه اطلاعات مشروح در مورد اعتبار زیست محیطی محصولاتشان به مشتریان است (هارتمن و آپولازا، ۲۰۰۶). این مقاله به بررسی ادبیات موجود درباره نگرانی زیست محیطی ، ویژگی ها و مزایای آن و مفهوم خرید محصول سبز می پردازد. همچنین ارتباط نگرانی زیست محیطی و خرید محصول سبز را نیز تحلیل می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.