مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

فرایند های کسب و کار، اجرای برنامه های استراتژیک را قادر به ایجاد حد و مرزهای استانداردی برای سازمان میسازد. این فرایند ها در سازمان هماهنگی مقطعی ایجاد می کنند و یک بخش ارزشمند از کسب و کار را ارایه می دهند. درسال های اخیر، راهبرد شرکتها به شناسایی و مدیریت فرایند کسب و کار و همچنین سرمایه گذاری در راه اندازی سیستمهای ارتباطی متمرکز شده است، و هدایت مدیریت فرایند کسب و کار BPM، یک آیتم مهم و مستمر در سازمان تلقی می شود. مدیریت ارتباط با مشتری نیز به عنوان یکی از اساسی ترین بخش های مدیریت فرایند کسب و کار تلقی می شود وکاربرد آن در صنایع مختلف از جمله صنعت بانکدای روز به روز در حال افزایش می باشد. در این پژوهش به تحلیل CRMاز دیدگاه های مختلف پرداخته ایم و با بیان مزایای ناشی از استفاده از این سیستم از منظر مالی، بازاریابی، کیفیت خدمات،رضایت مشتری و کارایی کارکنان، عوامل مرتبط با راه اندازی آن را با توجه به مطالعات اخیری که در این حوزه انجام شدهبررسی می کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.