شناسایی و رتبه بندی شاخص های کلیدی عملکرد سازمان با استفاده از رویکردهای منطق رادار و کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت مهندسین مشاور طرح وآفرینش)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و رتبه بندی شاخص های کلیدی عملکرد سازمان با استفاده از رویکردهای منطق رادار و کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت مهندسین مشاور طرح وآفرینش) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و رتبه بندی شاخص های کلیدی عملکرد سازمان با استفاده از رویکردهای منطق رادار و کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت مهندسین مشاور طرح وآفرینش) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی شاخص های کلیدی عملکرد سازمان با استفاده از رویکردهای منطق رادار و کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت مهندسین مشاور طرح وآفرینش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی شاخص های کلیدی عملکرد سازمان با استفاده از رویکردهای منطق رادار و کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت مهندسین مشاور طرح وآفرینش) :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش تحلیل شاخص های کلیدی عملکرد سازمان با استفاده از رویکردهای منطق رادار و کارت امتیازیمتوازن مطالعه موردی شرکت مهندسین مشاور طرح وآفرینش می باشد . روش تحقیق براساس گردآوری داده هایتوصیفی پیمایشی می باشد ابزار گردآوری داده برای پژوهش حاضر، پرسشنامه بوده و شامل ویژگی های فردی : سن،جنس، سنوات خدمت ، پرسشنامه منطق رادار و پرسشنامه کارت امتیازی متوازن و پرسشنامه محقق ساخته ترکیبی کارتامتیازی متوازن و منطق رادار و روایی محتوایی و صوری ابزار از دیدگاه تعدادی اساتید مدیریت استفاده شد پایایی برایپرسشنامه ۰/۸۵ به دست آمده است که ضریب مطلوب ورضایت بخشی است. در شرکت مهندسین مشاور طرح و آفرینش حدود ۶۸ نفر از مدیران، روسا و کارشناسان مشغول بکار بوده و با توجه به اینکه مطالعه موردی و هدفمند است و کلجامعه آماری به عنوان نمونه انتخاب شدند ونتایج تحقیق حاضر بیانگر این بود که بعد از اجرای BSC درچهار بعد مالی،فرایند داخلی، رشد و یادگیری و مشتری شاخص عملکردی مشخص شدند و در منطق رادار نیز در مرحله رویکرد سه جنبهمهم فرایندی ،جاری سازی و ارزیابی مشخص شد و در نهایت در ترکیب این دو روش بحث فرایند و مشتری مداریانتخاب شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.