شناسایی استراتژی های اثربخش منابع انسانی در پیاده سازی سطوح پنج گانه استراتژی های بازاریابی کاتلر (مورد مطالعه: سازمان آب و برق استان خوزستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی استراتژی های اثربخش منابع انسانی در پیاده سازی سطوح پنج گانه استراتژی های بازاریابی کاتلر (مورد مطالعه: سازمان آب و برق استان خوزستان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی استراتژی های اثربخش منابع انسانی در پیاده سازی سطوح پنج گانه استراتژی های بازاریابی کاتلر (مورد مطالعه: سازمان آب و برق استان خوزستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی استراتژی های اثربخش منابع انسانی در پیاده سازی سطوح پنج گانه استراتژی های بازاریابی کاتلر (مورد مطالعه: سازمان آب و برق استان خوزستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی استراتژی های اثربخش منابع انسانی در پیاده سازی سطوح پنج گانه استراتژی های بازاریابی کاتلر (مورد مطالعه: سازمان آب و برق استان خوزستان) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف شناسایی استراتژی های اثربخش منابع انسانی در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی کاتلر و بارویکردی تحلیلی- کتابخانهای و در طی مطالعه ای توصیفی-همبستگی صورت گرفته است. جامعه آماری پژوهش شاملمدیران، روسا و کارشناسان سازمان آب و برق استان خوزستان می باشد که با بهره گیری از فرمول کوکران در جامعهمحدود، یک نمونه ۲۱۴ نفره به روش طبقه ای تصادفی انتخاب گردیدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه ۵۹ سوالیمحقق ساخته بوده است. روایی پرسشنامه به دو روش محتوایی و سازه و پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ(۰/۹۱۵) تایید گردیده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار Amos 21 و به روش مدلسازی معادلات ساختاری انجام شده است. نتایج مشخص نمود که استراتژی های پیمانکارانه با ضریب رگرسیونی (۰/۵۵۲) و متعهدانه با ضریب رگرسیونی (۰/۴۹۸)، به ترتیب بیشترین تاثیر را در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی در سازمان آب و برق خوزستان داشته اند. این در حالی است که اثربخشی استراتژیهای پدرانه با ضریب رگرسیونی (۰/۳۳۶) و ثانویه با ضریب رگرسیونی (۰/۳۷۹) بر پیاده سازی استراتژی های بازاریابی در سازمان مذکور چندان بالا نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.