رابطه محتوای آموزش های ضمن خدمت معلمان با انگیزه آنها جهت تدریس اثربخش در کلاس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه محتوای آموزش های ضمن خدمت معلمان با انگیزه آنها جهت تدریس اثربخش در کلاس دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه محتوای آموزش های ضمن خدمت معلمان با انگیزه آنها جهت تدریس اثربخش در کلاس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه محتوای آموزش های ضمن خدمت معلمان با انگیزه آنها جهت تدریس اثربخش در کلاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه محتوای آموزش های ضمن خدمت معلمان با انگیزه آنها جهت تدریس اثربخش در کلاس :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه محتوای آموزش ضمن خدمت با انگیزه معلمان جهت تدریس اثربخش در کلاس در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ در آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران انجام شده است. روش تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی به روش پیمایشی است. جامعه آماری تمامی آموزگاران مقطع ابتدایی منطقه ۲ شهر تهران، برابر ۷۶۰ نفر می باشند. حجم نمونه از طریق فرمول کوکران به تعداد ۲۵۵ نفر محاسبه گردید. نمونه گیری تصادفی ساده بود و جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ۲۰ گویه ای استفاده شد که روایی صوری و محتوای آن توسط استاد راهنما تایید و پایایی آن با آلفای کرونباخ ۰/۸۲۵ محاسبه گردید. داده های حاصل با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی و آزمون تی تک نمونه ای، رتبه بندی فریدمن و آنووا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های حاصل از این پژوهش بیان می کند که: در سطح اطمینان ۹۵% (یا خطا ۵%) حد بالا مثبت و حد پایین مثبت می باشد و نشان می دهد بین متغیرهای فرضیه رابطه وجود دارد. در آزمون تی مقدار سطح معناداری دوطرفه بیشتر از ۰/۰۵% است، پس فرض صفر مورد حمایت آمار قرار گرفت. در آزمون فریدمن با توجه به نتایج حاصله از میانگین، عامل محتوای موضوع محوری با میانگین ۲/۹۶ دارای بیشترین رتبه می باشد. با استفاده از آنووا سطح معناداری کمتر از ۵% است. پس ادعای یکسان بودن رتبه (اولویت) عوامل مرتبط با انگیزه معلمان پذیرفته نمی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.