تحلیلی بر عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز -مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیلی بر عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز -مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیلی بر عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز -مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیلی بر عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز -مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیلی بر عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز -مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با رشد سریع اقتصاد جهانی، مسیله ی منابع و محیط زیست به کلید توسعه ی پایدار تبدیل شده است و نگرانی مصرف کنندگانافزایش چشمگیری پیدا کرده است. رقابت بین رشد اقتصادی و مصرف بالای انرژی و همچنین وخامت شرایط زیستی چالشیبرای تمام جهان شده است. یکی از این چالش ها، چگونگی رسیدن به استانداردهای محیط زیستی، جهت زندگی پایدار است.یکی از عناصر مهم در این زمینه، افزایش شناخت محصولات جدید و فرآیندهای فناورانه با ویژگی هایی سبزتر از گذشتهاست؛ بنابراین نقش مسایل زیست محیطی در رقابت در طول دهه های گذشته به طور فزایندهای افزایش پیداکرده است. دنیایمدرن امروز، موجب افزایش آلودگی ها و مشکلات زیست محیطی و در نتیجه افزایش نگرانی دولت ها و سازمان ها در رابطه بامحیط زیست شده است. این رابطه ها موجب به وجود آمدن مفهوم جدیدی تحت عنوان توسعه ی محصول سبز شد. در اینمقاله سعی شد تا عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول سبز برای صنعت کاشی و سرامیک استان یزد شناسایی شود. برایاین کار ابتدا بر اساس بیانیه ی نظری عوامل کلیدی موفقیت توسعه ی محصول جدید سبز شناسایی شدند. پرسشنامه ایتهیه شد و با استفاده از طیف ۵ تایی لیکرت میزان تاثیرگذاری و تاثیرپذیری هر کدام از شاخص ها مشخص شد. با استفاده ازتکنیک دیمتل خاکستری این نتیجه به دست آمد که جذابیت محصول جدید سبز برای بازار، آگاهی های بالای اجتماعیدر حوزه مسایل زیست محیطی در میان مشتریان، وجود گروه های خاص مصرف کننده پذیرای محصول سبز ، عواملیتاثیرپذیر و بااهمیت شناخته شده اند و تعامل زیادی با بقیه دارند. همچنین عوامل منطبق بودن محصول جدید سبز با نیازمشتریان عواملی بااهمیت و دارای تعامل زیاد با بقیه هستند ولی تاثیرگذار می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.