تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (مورد مطالعه بانک پارسیان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (مورد مطالعه بانک پارسیان) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (مورد مطالعه بانک پارسیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (مورد مطالعه بانک پارسیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (مورد مطالعه بانک پارسیان) :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف بررسی مدل ساختاری تاثیر بین عملکردارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC-P) و اثربخشیی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM-E)باخریدجانبی است. پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر روش توصیفی- همبستگی، جامعه آماری این پژوهش را کارمندان و مشتریان بانک پارسیان شهر تهران به تعداد ۳۸۴ مورد درهردوگروه تشکیل دادند. به منظورگردآوری اطلاعات ازپرسشنامه های پادماوسچی وهمکاران (۲۰۱۲)ومایکرید وهمکاران (۲۰۱۴) بهره جسته شد. پرسشنامه گروه مشتریان مولفه خرید جانبی، رضایت مشتریان ووفاداری آنها، درگروه کارمندان نیز متغیرتعامل با مشتری برنامه ریزی راهبردی عملکردهای ترکیبیماموریت بازاریابی، تعهد سازمابی، رویکرد فرایند محور، گرایش به فناوری، تجربه مشتری واطمینان مشتریمورد سنجش قرار گرفت. نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن موید آن بود که اثربخشی مدیریت ارتباط بامشتری(CRM-E) با عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC-P) و همچنین عملکرد بازاردرسطح اطمینیان ۹۹ درید رابطه مستقیم و معناداری دارد. همچنین عملکرد بازار نیز با خرید جانبی همبستگی مثبت و معناداری را بشان داد. نتایج مدل سازی معادلات ساختاری نیز تاثیر (CRM-E) بر (IMC-P) بر عملکرد بازار، همچنین تاثیر (IMC-P) بر عملکرد بازار و خرید جانبی را مورد تایید قرار داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.