تاثیر جهت خسارت بر تمایل مشتری به تبلیغات شفاهی منفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر جهت خسارت بر تمایل مشتری به تبلیغات شفاهی منفی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر جهت خسارت بر تمایل مشتری به تبلیغات شفاهی منفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر جهت خسارت بر تمایل مشتری به تبلیغات شفاهی منفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر جهت خسارت بر تمایل مشتری به تبلیغات شفاهی منفی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

نارسایی در ارایه خدمات امری اجتناب ناپذیر است. پژوهش حاضر در تلاش است تا به بررسی تفاوت های موجود درتمایل مشتریانی که به طور مستقیم (مشتریان کانونی) و مشتریانی که به طور غیرمستقیم (سایر مشتریان) تحت تاثیرنارسایی خدمات قرار می گیرند، به بروز واکنش منفی (تبلیغات شفاهی منفی) بپردازد. روش جمع آوری داده ها، پرسشنامهمبتنی بر سناریو میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی دانشجویان دانشگاه مازندران است. از آنجایی که جامعهموردنظر از نظر اندازه بزرگ است، حجم نمونه موردنیاز از جدول مورگان ۳۸۴ نفر می باشد. برای اینکه سطح دقت واطمینان پژوهش بالا رود، از ۴۰۰ پرسشنامه به عنوان نمونه برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نمونه گیری به روشسیستماتیک انجام شد. در این پژوهش از پرسشنامه خصلت بخشش بری و همکاران (۲۰۰۵) و پرسشنامه تبلیغات شفاهیمنفی گرگور و همکاران (۲۰۰۹) استفاده شده است. آلفای کرونباخ پرسشنامه ها به ترتیب ۰/۸ و ۰/۹۳ برآورد شد. جهت آزمون فرضیه از نرم افزار SPSS16 و روش تحلیل کواریانس (آنکوا) استفاده شد. یافته های پژوهش حاکی از آن بودند که مشتریانی که مستقیما تحت تاثیر نارسایی خدمات قرار گرفتند، نسبت به مشتریانی است که به طور غیرمستقیم تحتتاثیر قرار گرفتند، تمایل بیشتری به تبلیغات شفاهی منفی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.