تاثیر تفکر نهادی بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تفکر نهادی بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تفکر نهادی بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تفکر نهادی بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تفکر نهادی بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در این مقاله ما بر آن شدیم تا تاثیر تفکر نهادی بر دو مولفه رضایت و اعتماد به عنوان دو شاخص عمده در تراز انتخابی بانک هاتوسط مشتریان را مورد بررسی قرار دهیم. بدین منظور پرسش نامه ای تنظیم گردید که توسط جامعه هدف که مدیران ارشدبانکها و روسا و معاونین شعب بودند، تکمیل گردید. سپس داده ها توسط نرم افزار SPSS22 به یک سری اطلاعات و جداول و نمودارهای خروجی منتهی شد. برای تایید روایی پرسش نامه و کفایت نمونه گیری از تست KMO و آزمون کرویت بارتلت ونیز جهت پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده نمودیم. نتایج به دست آمده از رگرسیون خطی و تحلیل عاملی اولا تاثیرگذاربودن وجود مولفه های تفکر نهادی در مدیران بر جلب رضایت و اعتماد مشتریان بانک را نشان می دهد، ثانیا گویای توفیق اینتفکر مدیران در هدایت و راهبری اندیشه مشتریان در جهت نیل به اهداف و چشم انداز سازمان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.