بررسی، طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بانک با استفاده از روش SWOT (مطالعه موردی بانک ملی استان ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی، طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بانک با استفاده از روش SWOT (مطالعه موردی بانک ملی استان ایلام) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی، طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بانک با استفاده از روش SWOT (مطالعه موردی بانک ملی استان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی، طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بانک با استفاده از روش SWOT (مطالعه موردی بانک ملی استان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی، طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بانک با استفاده از روش SWOT (مطالعه موردی بانک ملی استان ایلام) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف این مقاله شناسایی نهایی نقاط قوت و ضعف و تهدیدات فرصت های بانک ملی استان ایلام است.جامعه آماری تحقیق حاضر مشتمل بر کارکنان ستاد و صف شعب بانک ملی استان ایلام بود. بر اساس فرمولکوکران حجم نمونه ۱۸۵ نفر برآورد شد. با استفاده از تکنیک دلفی و طوفان مغزی، نقاط ضعف و قوت وهمچنینتهدید و فرصت پیش روی بانک ملی استان ایلام گردآوری شد و از طریق ماتریس ارزیابی عوامل داخلی،وضعیت بانک با توجه به اینکه آیا بانک نقاط قوت بالایی دارد یا از نقاط ضعف رنج می برد مشخص گردیدوسپس با استفاده از ماتریس ارزیابی عوامل خارجی و ضعیت بانک را از این دید که آیا تهدیدهای پیشروی بانک ملی بر فرصت های موجود می چربد و (بالعکس) بررسی شد. در ماتریس سوات ۵۰ عاملاستراتژیک با استفاده از نظرات کارشناسان بانک شناسایی شده و جامعه نمونه با رای موافق یا مخالف نظر خودرا نسبت به استراتژی های تدوین شده اعلام داشتند. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آمار توصیفی(میانگین) با کاربرد نرم افزار spss انجام شد. نتایج نشان داد؛ مقدار عددی ماتریس ارزیابی عوامل خارجی EFE برابر (۲.۴۳) می باشد و این عدد بیانگر این است که فرصت ها پیش روی بانک ملی استان ایلام بر تهدیدات آن غلبه کرده است. بر اساس ارزیابی عوامل خارجی و داخلی اولویت استراتژی ها بانک ملی استان ایلام بر اساس میانگین به ترتیب با گویه های بازاریابی مشتریان جدید و عدم ارایه خدمات ویژه به بانکهای خصوصی (۴.۹۶)، ملزم کردن بانکهای خصوصی به رعایت قوانین بانک مرکزی از طریق شورای هماهنگی بانک ها (۴.۶۸۲)، تعامل با دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان در رسیدن به راهکارهای جدید بانکداری الکترونی (۴.۴۴۶)، پرداخت تسهیلات کارآفرینی به کارآفرینان (۴.۳۵) و احیای بازار حوزه جنوب و کمک به بخش کشاورزی و امهال تسهیلات (۴.۰۸) شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.