بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و عملکرد خرده فروشی (مورد مطالعه: خرده فروشان لوازم خانگی شهرستان بابل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و عملکرد خرده فروشی (مورد مطالعه: خرده فروشان لوازم خانگی شهرستان بابل) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و عملکرد خرده فروشی (مورد مطالعه: خرده فروشان لوازم خانگی شهرستان بابل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و عملکرد خرده فروشی (مورد مطالعه: خرده فروشان لوازم خانگی شهرستان بابل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و عملکرد خرده فروشی (مورد مطالعه: خرده فروشان لوازم خانگی شهرستان بابل) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه فروشگاه ها با رقابت قویتری نسبت به گذشته مواجه اند و همواره در جستجوی روشهای مختلفی جهت بهبودعملکرد و مقابله با رقبا هستند، تا بتوانند در شرایط پیچیده و نامطمین امروزی، عملکردی برتر داشته و موجبات حفظموجودیت خود را در بازارها تضمین نمایند. در این راستا، سرمایه اجتماعی سازمان به عنوان یک منبع ناشی از ویژگی هایروابط اجتماعی با تاثیر بسزایی که بر ارزش سازمان و همچنین شایستگی های سازمانی دارد، به عنوان عاملی موثر وکارآمد جهت بهبود عملکرد سازمان ها مورد توجه خرده فروشیها قرار گرفته است. بر همین اساس، در این پژوهش، برهمین اساس، در این پژوهش، از یک سو بررسی تاثیر مستقیم سرمایه اجتماعی (ساختاری، رابطه ای و شناختی) بر عملکردخرده فروشی و از سویی دیگر تاثیر غیر مستقیم سرمایه اجتماعی از طریق نقش میانجی متغیرهایی چون خلاقیت درخرده فروشی و مشتری گرایی بر عملکرد خرده فروشی، مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری مطالعه حاضر را خردهفروشان لوازم خانگی شهرستان بابل تشکیل داده و ۱۸۶ نفر از فروشندگان لوازم خانگی شهرستان بابل به روش نمونهگیری تصادفی ساده، انتخاب شدهاند و از ابزار پرسشنامه جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است. همچنین، از نرم افزارلیزرل جهت تحلیل مدل پژوهش استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان میدهد که سرمایه اجتماعی بطور مستقیم ومعنادار بر عملکرد خرده فروشی در فروشگاه های مورد مطالعه تاثیر گذار است. همچنین از دیگر یافته های این تحقیق ایناست که سرمایه اجتماعی از طریق مشتری گرایی و خلاقیت در خرده فروشی موجبات توسعه و بهبود عملکرد خردهفروشی را به همراه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.