بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تاثیر کشور مبدا بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: منطقه ۵ شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تاثیر کشور مبدا بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: منطقه ۵ شهر تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تاثیر کشور مبدا بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: منطقه ۵ شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تاثیر کشور مبدا بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: منطقه ۵ شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تاثیر کشور مبدا بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: منطقه ۵ شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

بررسی تمایل خرید در مصرف کنندگان، به دلیل بعد روانشناختی آن بسیار پیچیده است و نمی توان آنرا صرفا به تعدادیروابط خطی محدود کرد. در این پژوهش به بررسی عوامل تعدیل کننده تاثیر کشور مبدا بر تمایل به خرید محصولات خارییدر مصرف کنندگان ایرانی پرداخته شده است. جامعه آماری پژوهش، شهروندان بالای ۱۸ سال منطقه ۵ تهران را شامل می شود.نمونه ای ۳۸۴ نفره به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده و داده ها از طریق پرسشنامه و مطالعات کتابخانه ای گردآوریشده است. همچنین جهت آزمون فرضیات تحقیق، مدل معادلات ساختاری و به ویژه تکنیک تحلیل مسیر به کارگرفته شده و بهاین منظور از نرم افزارهای آماری اس پی اس اس ۱۷ و اسمارت پی ال اس استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل داده ها تاثیرعوامل تعدیل کننده تصویر کشور مبدا (شامل ویژگی های جمعیت شناختی، عوامل شناختی کالا، طبقه کالایی، کالاهایجایگزین خاریی و سطح شناخت از کالا) بر تمایل به خرید مصرف کنندگان را تایید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.