بررسی تفاوت های فرهنگی و رفتارهای مقابله ای مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تفاوت های فرهنگی و رفتارهای مقابله ای مشتریان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تفاوت های فرهنگی و رفتارهای مقابله ای مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تفاوت های فرهنگی و رفتارهای مقابله ای مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تفاوت های فرهنگی و رفتارهای مقابله ای مشتریان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت رسیدگی به رفتارهای مقابله ای مشتریان، پژوهش حاضر نیز به بررسی نقش ویژگیجمع محور و خودمحور بودن مشتریان در نوع واکنش آنها نسبت به رویداد نارسایی خدمات پرداخته است.جامعه آماری پژوهش، شامل تمامی دانشجویان دانشگاه مازندران بوده اند که از بین آنها، تعداد ۳۸۴ نفر بااستفاده از روش نمونه گیری تصادفی سیستماتیک، بعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده،پرسشنامه بوده که سوالات آن در دو بخش به ترتیب سوالات مربوط به ویژگی فرهنگی و رفتار مقابله ای تنظیمشده است. روایی پرسشنامه بر اساس روایی محتوا و بر اساس نظر اساتید خبره، مورد تایید قرار گرفت و پایاییآن نیز بر اساس ضریب آلفای کرونباخ تایید شد که مقدار آن در مجموع برای ۲۶ سوال ۰.۷۳ به دست آمدهاست. جهت آزمون فرضیه ها از نرم افزار اس پی اس اس و آزمون تی تک نمونه ای استفاده شده است. یافته هایپژوهش حاکی از آن بودند که در رویداد نارسایی خدمات، مشتریان جمع محور، تمایل به گذشت و اجتناب ومشتریان خودمحور نیز تمایل به انتقام داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.