بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت هاکوپیان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت هاکوپیان) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت هاکوپیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت هاکوپیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت هاکوپیان) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

از مباحث و شاخه های مهم بازاریابی که در حوزه رفتار مصرف وجود دارد انواع خریدها می باشد که یکی ازطبقه بندی های آن شامل خرید برنامه ریزی شده و خرید برنامه ریزی نشده است. خرید برنامه ریزی نشده یک جنبه فراگیررفتار مصرف کننده و کانون قابل توجهی در فعالیت های بازاریابی است از طرف دیگر خرید وسواسی به عنوان یک دغدغهمکرر خرید یا لذت جویی از خرید که مقاومت ناپذیر، ناخوانده یا بی معنی تجربه شده است، تعریف می شود.هدف تحقیق حاضر تحلیل و ارزیابی تاثیر ویژگی های شخصیتی در رفتار خرید آنی و خرید وسواسی مشتریانشرکت هاکوپیان بود. در این تحقیق جهت اندازه گیری ویژگی های شخصیتی از آزمون شخصیت نیو و جهت اندازه گیریرفتار خرید آنی و خرید وسواسی از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. نمونه آماری این تحقیق ۳۸۴ نفر از مشتریانفروشگاه های هاکوپیان در سطح شهر تهران بود. داده های این تحقیق با استفاده از نرم افزار SPSS و آزمون رگرسیون خطی و همبستگی اسپیرمن تجزیه و تحلیل شد. مطابق تجزیه و تحلیل انجام شده، ویژگی شخصیتی برون گرایی،معاشرتی بودن و پذیرای تجارب جدید بر سبک خرید آنی و خرید وسواسی به طور مستقیم تاثیر می گذارد و از طرف دیگرویژگی های شخصیتی روان رنجورخواهی و مسیولیت پذیر بودن بر سبک خرید آنی و وسواسی تاثیر منفی دارد و در نهایتسبک خرید آنی بر سبک خرید وسواسی به طور مثبت تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.