بررسی تاثیر اعتقاد فرهنگی مدیران مدارس در به کارگیری سبک های مدیریت و تصمیم گیری در میان مدیران مدارس شهر یاسوج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اعتقاد فرهنگی مدیران مدارس در به کارگیری سبک های مدیریت و تصمیم گیری در میان مدیران مدارس شهر یاسوج دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اعتقاد فرهنگی مدیران مدارس در به کارگیری سبک های مدیریت و تصمیم گیری در میان مدیران مدارس شهر یاسوج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتقاد فرهنگی مدیران مدارس در به کارگیری سبک های مدیریت و تصمیم گیری در میان مدیران مدارس شهر یاسوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اعتقاد فرهنگی مدیران مدارس در به کارگیری سبک های مدیریت و تصمیم گیری در میان مدیران مدارس شهر یاسوج :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه با عنایت به تغییراتی چون جهانی شدن و مسایلی مانند استیلای فرهنگی و هم افزایی فرهنگی،زمینه دیگری به مهارتهای مدیران اضافه گردیده که از آن به عنوان اعتقادات فرهنگی نام برده می شود.اهمیت شناخت عوامل فرهنگی به اندازهای است که امروزه رمز و راز موفقیت مدیران در عرصه رقابتجهانی محسوب گردیده و پیشزمینای برای جهانی شدن و جهانی عمل کردن می باشد. هدف از انجام اینپژوهش، بررسی تاثیر اعتقاد فرهنگی مدیران مدارس در به کارگیری سبک های مدیریت و تصمیم گیری درمیان مدیران مدارس شهر یاسوج می باشد. جامعه آماری تحقیق پژوهش شامل کلیه مدیران مدارسدبیرستان، راهنمایی و ابتدایی شهر یاسوج می باشد. حجم نمونه طبق فرمول کوکران ۱۳۴ نفر در نظرگرفته شد. پس از جمع آوری اطلاعات به کمک پرسشنامه و به وسیله نرم افزار آماری Spss و Smart Plsجهت تجزیه و تحلیل آن ها از تکنیک ها و شاخص های آمار توصیفی و استنباطی و در نهایت از مدل معادلات ساختاری، برای آزمون فرضیه های تحقیق استفاده شده است. نتایج بدست آمده، نشان داد که بیناعتقاد فرهنگی مدیران مدارس بر به کارگیری سبک عقلایی رابطه ی معنی داری وجود ندارد. همچنینرابطه مستقیمی بین اعتقاد فرهنگی و سبک وابستگی وجود دارد و بین اعتقاد فرهنگی مدیران مدارس بربه کارگیری سبک آنی رابطه ی معنی داری وجود ندارد. و همچنین رابطه مستقیمی بین اعتقاد فرهنگی وسبک اجتنابی وجود دارد. مدیران تنها در صورت ابهام اطلاعاتی به دیگر همکاران تکیه کنند. و با کمالاحترام به همکاران با اقتدار مدیریتی تصمیم بگیرند و سبک آتی را محطاطانه تر لحاظ کنند، چرا که با عدمتمرکز در تصمیم گیری ترکیب می شود و ریسک تصمیمات را کمتر می کند. همچنین کمتر بر سیستمبورورکراسی و لوایح متکی باشند و دست مدیران مدارس را برای تصمیماتی که بیشتر توسط خود مدیرانمی توان گرفت باز کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.