بررسی تاثیر ابعاد برند در صنعت بیمه بر اساس مدل SBV (مطالعه موردی شرکت بیمه سینا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد برند در صنعت بیمه بر اساس مدل SBV (مطالعه موردی شرکت بیمه سینا) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد برند در صنعت بیمه بر اساس مدل SBV (مطالعه موردی شرکت بیمه سینا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد برند در صنعت بیمه بر اساس مدل SBV (مطالعه موردی شرکت بیمه سینا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد برند در صنعت بیمه بر اساس مدل SBV (مطالعه موردی شرکت بیمه سینا) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از ا ین مطالعه، به کارگیری وفاداری برند خدمات به عنوان متغیر مستقل نهایی است و همچنین ارزیابی قابلیت تعمیمدادن مدل Service Brand verdict) SBV) در صنعت بیمه است. با این وجود، مولفه های ارتباطی به نحوی مستقیم و قابل توجه، بر ادراک مشتری از ابعاد متفاوت برند و ارزش کلی آنها در برابر برند تاثیر گذاشته و آن را شکل می دهند. مطالعهموردی مورد بررسی در پژوهش حاضر مربوطه به وفاداری بیمه گذاران در شرکت بیمه سینا می باشد. پژوهش حاضر، تحقیقکاربردی بوده و محقق جهت کسب آگاهی از چگونگی تاثیر متغیرهای تحقیق (شواهد برند، ارتباطات برند، رضایت و نگرش)بر یکدیگر، از روش نظر سنجی از طریق پرسشنامه در محدوده زمانی ۱ ماهه در شعبه مجتمع مرکز شرکت بیمه سینا بهرهگرفته است . بدین منظور حجم جامعه نمونه با توجه به فرمول آزمون کوکران ۳۸۴ مورد بوده که جهت جمع آوری اطلاعاتاز روش نمونه گیری تصادفی بصورت خوشه ای استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.