ارزیابی یادگیری مبتنی بر تعارض- همکاری در ارتباطات کانال های بازاریابی از دیدگاه توزیع کنندگان صنایع غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی یادگیری مبتنی بر تعارض- همکاری در ارتباطات کانال های بازاریابی از دیدگاه توزیع کنندگان صنایع غذایی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی یادگیری مبتنی بر تعارض- همکاری در ارتباطات کانال های بازاریابی از دیدگاه توزیع کنندگان صنایع غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی یادگیری مبتنی بر تعارض- همکاری در ارتباطات کانال های بازاریابی از دیدگاه توزیع کنندگان صنایع غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی یادگیری مبتنی بر تعارض- همکاری در ارتباطات کانال های بازاریابی از دیدگاه توزیع کنندگان صنایع غذایی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هر چند که مطالعات زیادی در مورد تعارض در کانال های توزیع بازاریابی وجود دارد، اما تحقیقات کمی در این زمینهاز دیدگاه یادگیری مبتنی بر تعارض بین سازمانی انجام شده است. این پژوهش به مطالعه و بررسی یادگیری مبتنی برتعارض همکاری در کانال های توزیع می پردازد. یادگیری مبتنی بر همکاری تعارض (CCL) به عنوان مکانیزمی برایشفاف سازی تعارضات، بهبود ظرفیت ها و افزایش ارزش ها برای طرفین در ارتباطات بین کانال های بازاریابی، از دیدگاهتوزیع کننده می شود. با توجه به دو دیدگاه منبع محور سازمان ها (دیدگاه جذب ظرفیت ها و رویکرد یادگیری بین سازمانی)در این تحقیق به این موضوع که ارزشهای تعارض (نگرش مثبت به تعارض و پرهیز از تعارضات) می تواند به عنوان منبعیبرای سازمان که مستقیما برCCL تاثیر گذار است پرداخته شده است. این دیدگاه باعث می شود که ارزشهای همساخته (در اثر همکاری طرفین) بیشتر شود (این ارزش ها شامل کیفیت در استراتژی بازاریابی شراکتی و عملکرد سودشراکتی می باشد). برای بررسی این موضوع به بررسی فرضیه های پژوهش در بین توزیع کنندگان در صنعت غذایی در شهرتهران می پردازیم. نتایج حاکی از این می باشد که رفتارهای تعارضی تاثیر مثبت معناداری بر CCL دارند. همچنین پرهیزاز رفتارهای تعارضی به صورتی منفی بر CCL تاثیرگذار است. به علاوه نتایج نشان داد که کیفیت استراتژی بازاریابیشراکتی در ارتباط بین CCL و عملکرد سود شراکتی نقش میانجیگری ایفا می کند. به طور دقیق تر، اگر رفتارهایتعارضی مثبت در سطح بالایی باشد، آنگاه CCL قویا با کیفیت استراتژی بازاریابی شراکتی در ارتباط است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.