ارتباط هوش تجاری و مزیت رقابتی در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط هوش تجاری و مزیت رقابتی در سازمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط هوش تجاری و مزیت رقابتی در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط هوش تجاری و مزیت رقابتی در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط هوش تجاری و مزیت رقابتی در سازمان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط هوش تجاری با مزیت رقابتی سازمان ایران انجام شده است. روش پژوهش توصیفی از نوعپیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان سازمان ایران (همدان) مشتمل بر ۲۶۸ نفر بوده است. با استفاده از روشنمونه گیری تصادفی ساده و فرمول حجم نمونه کوکران حجم نمونه ۱۵۸ نفر انتخاب گردید. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامههای ترکیبی استاندارد و محقق ساخته در خصوص هوش تجاری و بررسی ابعاد مختلف مزیت رقابتی استفاده شد. روایی پرسشنامه ها بر اساس روایی محتوایی و پایایی آن ها نیز بر اساس روش آلفای کرونباخ به ترتیب با مقدار ۰/۷۹۴، ۰/۸۶۱ و ۰/۹۰۴ محاسبه گردیده است. تحلیل داده ها با استفاده از آزمون اسپیرمن صورت گرفته است. در این پژوهش جهت تحلیل داده ها از نرم افزارهای spss 22.0 و lisrel 8.80 نتایج به دست آمده نشان می دهد که بهره گیری از هوش تجاری بر مزیت رقابتی موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.