اجرای مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بانک کشاورزی (مطالعه و بررسی ضرورت و الزامات)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اجرای مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بانک کشاورزی (مطالعه و بررسی ضرورت و الزامات) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اجرای مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بانک کشاورزی (مطالعه و بررسی ضرورت و الزامات) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اجرای مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بانک کشاورزی (مطالعه و بررسی ضرورت و الزامات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اجرای مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بانک کشاورزی (مطالعه و بررسی ضرورت و الزامات) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
مقاله حاضر به بررسی نقش مدیریت تجربه مشتری به عنوان یک روش جدید برای درک رضایتمندی مشتریان می پردازد. این مقاله به روش کتابخانه ای و بررسی اسنادی و تحلیلی و توصیفی به بررسی مدیریتتجربه مشتری در بانکها پرداخته است. و در ادامه به بررسی عوامل تعیین کننده تجربه مشتری و نقش آن دروفاداری مشتریان می پردازد. همچنین مدل مفهومی این مقاله نشان می دهد که بین بخش های مدیریت تجربهمشتری (بخش وظیفه ای، انسانی و مکانیکی) و وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. و با برقرای اینابزار می تواند به بازگشت مشتریان به بانو و همچنین سودآوری بانک کمک کرد. در پایان می توان گفت کهمدیریت تجربه مشتری امکانات و بسترهای جدیدی را برای موسسات اقتصادی فراهم آورده است تا در حفظو نگهداری مشتریان خود و ایجاد حس وفاداری کمک کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.