اثر فعالیت های مرتبط با مسیولیت اجتماعی شرکت ها بر نگرش مشتری به برند (مطالعه موردی، برند محصولات لبنی کاله)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر فعالیت های مرتبط با مسیولیت اجتماعی شرکت ها بر نگرش مشتری به برند (مطالعه موردی، برند محصولات لبنی کاله) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر فعالیت های مرتبط با مسیولیت اجتماعی شرکت ها بر نگرش مشتری به برند (مطالعه موردی، برند محصولات لبنی کاله)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر فعالیت های مرتبط با مسیولیت اجتماعی شرکت ها بر نگرش مشتری به برند (مطالعه موردی، برند محصولات لبنی کاله)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر فعالیت های مرتبط با مسیولیت اجتماعی شرکت ها بر نگرش مشتری به برند (مطالعه موردی، برند محصولات لبنی کاله) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر فعالیت های مرتبط بامسیولیت اجتماعی شرکت ها برنگرش مشتری به برند دربین مشتریان محصولات صنایع لبنی کاله در استان تهران می باشد که با روش پیمایشی انجام شد. این تحقیق از نظرهدف از نوع تحقیقات کاربردی است. براساس مکان از نوع تحقیقات میدانی است. ابزارگرد آوری داده ها، پرسشنامه هایاستاندارد با طیف لیکرت بود. جامعه آماری پژوهش حاضر را مشتریان محصولات صنایع لبنی کاله در شهر تهران تشکیلمی دادند، که ۳۸۵ نفر از آنها بر اساس نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از ضریبپیرسن و مدل معادلات ساختاری و نرم افزار SPSS و لیزرل تحلیل شده اند و با توجه به نتایج به دست آمده فعالیت های مرتبط با مسیولیت اجتماعی شرکتها برنگرش مشتری به برند تاثیر معنادار دارد، همچنین فعالیت های مرتبط با مسیولیتاجتماعی شرکتها با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش به برند بر رضایت مشتری تاثیر معنادار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.