شناسایی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و رتبه بندی آنها از منظر مدیران شرکت ایران خودرو اردبیل با استفاده از تاپسیس فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و رتبه بندی آنها از منظر مدیران شرکت ایران خودرو اردبیل با استفاده از تاپسیس فازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و رتبه بندی آنها از منظر مدیران شرکت ایران خودرو اردبیل با استفاده از تاپسیس فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و رتبه بندی آنها از منظر مدیران شرکت ایران خودرو اردبیل با استفاده از تاپسیس فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و رتبه بندی آنها از منظر مدیران شرکت ایران خودرو اردبیل با استفاده از تاپسیس فازی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تاکتیک های بازاریابی رابطه ای به عنوان بازوان اجرایی بازاریابی رابطه ای موجب حفظ مشتریان موجود و در طی یک کیفیت بالای ارتباطی اعتماد و رضایت آن ها جلب و در نتیجه موجب وفاداری آن ها می گردد. این مطالعه ضمن مطالعه تحقیقات گذشته،به بررسی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای می پردازد و پس از بیان ادبیات موضوع ، به اولویت بندی چهار تاکتیک از دیدگاه مدیران ایران خودرو اردبیل می پردازد. تاکتیک های مورد نظر عبارتند از کیفیت خدمات، ادراک قیمتی، ذهنیت برند و ارزشپیشنهادی. برای اولویت بندی به روش تاپسیس فازی، سه معیار هزینه ، سهولت و برتری را نیز با استفاده از نظر خبرگان تعیینکردیم. در این تحقیق برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش تاپسیس فازی استفاده کردیم. در این خصوص از ۴ نفر از مدیران وکارکنان شرکت ایران خودرو اردبیل نظرسنجی انجام شد . نتایج تحقیق نشان می دهد اولویت تاکتیک ها بدین صورت خواهد بود که ادراک قیمتی اولویت اول را دارد و بعد از آن ، کیفیت خدمات و سپس ارزش پیشنهادی و در نهایت ذهنیت برند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.