تاثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در کسب و کار امروزی که هر موسسه یا تولید کنندهای با تغییر در ظواهر خدمت یا کالای خود سعی میکند عامل جدیدی را به بازار ارایه کند. بنابراین آنچه که نسبت به تنوع محصول در اولویت قرار میگیرد، بازاریابی رابطهای است.در بانکداری، هرروز شاهد خدمات متفاوتی هستیم که به سرعت از جانب رقبا مورد تقلید قرار میگیرند و همین امر لزوم توجه به کیفیت رابطه برند که از بازاریابی رابطهمند سر رشته میگیرد را محسوستر میسازد. صنعت بانکداری درایران، برای افزایش بازدهی و حضوری موفق در بازارهای بین المللی، نیاز به شناساندن خدمات و فعالیتها به مشتریان دارد و این امر لزوم توجه به کیفیت رابطه برندی هدفمند و برنامهریزی شده را تثبیت کرده، تا بتوان زمینههای بازاریابی رابطهای موفق را به وجود آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.