تخمین اشکال مودی پل بر اساس پاسخ دینامیکی ناشی از عبور خودرو با استفاده از روش جداسازی کور منابع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تخمین اشکال مودی پل بر اساس پاسخ دینامیکی ناشی از عبور خودرو با استفاده از روش جداسازی کور منابع دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تخمین اشکال مودی پل بر اساس پاسخ دینامیکی ناشی از عبور خودرو با استفاده از روش جداسازی کور منابع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین اشکال مودی پل بر اساس پاسخ دینامیکی ناشی از عبور خودرو با استفاده از روش جداسازی کور منابع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تخمین اشکال مودی پل بر اساس پاسخ دینامیکی ناشی از عبور خودرو با استفاده از روش جداسازی کور منابع :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

برای شناسایی وضعیت سازهای در پلها، نیاز است تا خصوصیات دینامیکی آنها از جمله اشکال مودی سازه تعیین شوند و مورد بررسی قرار گیرند. در اینجا، هدف بررسی و استخراج پاسخ پل ناشی از حرکت خودرو با استفاده از روشجداسازی کور منابع است. برای این منظور، خودرویی از روی پل عبور داده شده است تا به عنوان محرک عمل کند. از طرفی در مکانهای مختلف پل حسگرهایی نصب شده است. مقادیر ثبت شده توسط هر حسگر شامل ترکیبی از پاسخپل و خودرو است. جداسازی کور سیگنالها عبارت است از بازیابی سیگنال های مشاهده نشده از روی ترکیباتی از آنها که مشاهده شدهاند. برتری روش جستجوی کور منابع به سایر روشها، این است که نیازی به اطلاعات دقیق در موردتحریکهای اعمال شده )ورودیها( ندارد و تنها با استفاده از بازتابهای اندازهگیری شده عمل میکند؛ به عبارت دیگر، روشی خروجی-محور است. تحلیل مولفههای مستقل و شناسایی کور با استفاده از آمار مرتبهی دوم، دو الگوریتم اساسی روش مذکور هستند. پژوهش حاضر، امکان شناسایی اشکال مودی یک سیستم در زمینهی دینامیک سازه را به وسیلهیالگوریتمهای اساسی معرفی شده برای جستجوی کور منابع فراهم میکند. برای مقایسه و صحتسنجی نتایج بهدست آمده،از یک مثال عددی استفاده شده است. در روش عددی، سیستم پل و خودروی عبوری به صورت تیر الاستیک سادهای کهمجموعهی جرم و فنر بر آن سوار است، مدلسازی شده است. مقایسهی نتایج، بیانگر تطابق کامل اشکال مودی تعیینشده با استفاده از الگوریتمهای تحلیل مولفههای مستقل و شناسایی کور با استفاده از آمار مرتبهی دوم، با مقادیر واقعی است. نتایج بدست آمده نشان دهندهی توانایی، صحت و دقت مناسب روش جستجوی کور منابع در زمینهی دینامیک سازه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.