بررسی میزان پاسخ گویی خدمات پیش بینی شده مطابق نیازهای مراجعان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان پاسخ گویی خدمات پیش بینی شده مطابق نیازهای مراجعان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان پاسخ گویی خدمات پیش بینی شده مطابق نیازهای مراجعان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان پاسخ گویی خدمات پیش بینی شده مطابق نیازهای مراجعان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان پاسخ گویی خدمات پیش بینی شده مطابق نیازهای مراجعان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی میزان پاسخ گویی خدمات پیش بینی شده مطابق نیازهای مراجعان ، انجام شده است.نمونه آماری شامل: ۱۷۲نفر اولیاء ، ۲۱۰ مراجعه کننده به مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده ، ۱۳ مشاور، ۴ مدیر مرکز مشاوره ، ۴ کارشناس انجمن اولیاء و مربیان منطقه ، ۴ کارشناس مسیول انجمن اولیاء و مربیان استان ،۶ کارشناس ستادی ، ۷ صاحب نظر مشاوره و تعدادی اسناد و مدارک مرتبط بود. در مجموع حجم کل نمونه، شامل ۴۲۰ نفر می باشد روش این طرح بر اساس مدل ارزشیابی سیپ است ، در این طرح، تلفیقی از روشی های ارزشیابی و پژوهش در روش و تحلیل نتایج ، استفاده شده است . اما به دلیل کاربرد نتایج آن در مدیریت و تصمیم گیری امور مربوط به مسایل مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده ، کاربردی است. مرا حل اجرای الگوی سیپ در خصوص مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده به این صورت است که عوامل چهارگانه ،زمینه، درون داد ، فرایند و برون داد، برنامه و مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده ، مد نظر قرار گرفت، سپس برای هر عامل نشانگرهایی براساس شاخص های مورد نظر مدیریت راهنمایی ، مشاوره خانواده (مندرج در فرم ها، آیین نامه ها) و مبانی نظری مشاوره تعریف گردید برای جمع آوری داده ها، سوالات مورد نظر طرح و در پرسش نامه ها،چک لیست و یا فرم های مصاحبه، قرارگرفت. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسش نامه های چند گانه محقق ساخته، چک لیست، فرم مصاحبه و فرم استخراج کیفی اطلاعات بود، ورود داده ها در محیط Excel و پردازش آنها با استفاده از نرم افزارSpss انجام شد.در تجزیه و تحلیل داده های کمی از روش های آمار توصیفی (مطابق معمول طرح های ارزشیابی) با استفاده از فراوانی و درصد، نمودار و شاخص های مرکزی(میانگین ، میانه و… ) و شاخص های پراکندگی (انحراف معیار، چولگی و … ) کمک گرفته شد . همچنین در مقایسه ها از شاخص ترکیبی ضریب تغییرات و در آمار استنباطی ، حسب صورت از آزمون های پارامتری t و غیر پارامتری دوجمله ای( (BINOMIAL.TEST و یومن و یتنی ( U.MANWHITNEYبه) منظور پاسخ به سیوالات پژوهش استفاده گردید. ضمنا قضاوت درباره پرسش ها و عوامل، در دو، سه، چهار یا پنج سطح(از طیف مطلوب،تا ، نامطلوب ) انجام گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.