بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان مقاطع دبیرستان شهر دیهوک در ده سال گذشته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان مقاطع دبیرستان شهر دیهوک در ده سال گذشته دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان مقاطع دبیرستان شهر دیهوک در ده سال گذشته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان مقاطع دبیرستان شهر دیهوک در ده سال گذشته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان مقاطع دبیرستان شهر دیهوک در ده سال گذشته :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

منظور از افت تحصیلی کاهش عملکرد تحصیلی و درسی دانش آموز از سطحی رضایت بخش به سطحی نا مطلوب است. آنچه محقق اینپژوهش را به تحقیق زمینه یابی در زمینه افت تحصیلی یا آموزشی واداشت، نارسایی، رکود، ناتوانی شدید دانش آموزان مقاطع دبیرستان شهردیهوک، در حدود ده سال اخیر می باشد. در این پژوهش جامعه آماری کلیه مدیران و معلمان بومی دیهوک و نمونه مورد نظر از جامعه دردسترس انتخاب شده اند. با استفاده از پرسش نامه باز و مصاحبه نظرات و دیدگاه های نمونه مورد نظر به دست آمد. با استفاده از توصیف ایندیدگاه ها یافته های و نتایج زیر بدست آمد. عوامل متعددی در این ایجاد رکود تحصیلی دخالت داشتند، از جمله عوامل فردی شامل هدف وانگیزه و عوامل آموزشگاهی شامل معلمین غیر بومی، عدم تخصص معلمین و وجود سرباز معلمان، عدم تناسب کتب درسی و عدم آشناییمعلمین با تغییرات کتاب و روش های تدریس، فضای کلاس و تجهیزات مدرسه و عوامل اجتماعی شامل شرایط اجتماعی و اقتصادی، تحصیلاتوسطح فرهنگ خانواده، ارتباط بین اولیاء و مربیان، رسانه و شبکه های اجتماعی. آنچه انتظار می رود آن است که مسیولین، روحانیون، معلمان ووالدین دانش آموزان این منطقه در تبیین جایگاه عالی آموزش و یادگیری نقش خود را ایفا کنند و مشوق دانش آموزان در امر پژوهش ویادگیری باشند. آموزش و پرورش باید توجه ویژه ای به این منطقه محروم داشته باشد. آموزش و پرورش می تواند با استفاده از مشاوران مجربخود در مدارس، اهداف و انگیزه های آموزشی و یادگیری را به دانش آموزان القا کند. همچنین انتظار می رود معلمان با برنامه ریزی جدی واختصاص اوقات بیشتر تا حدودی کمبود های قبلی را جبران نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.