بررسی رابطه بین اضطراب و بحران هویت دانش آموزان دختر دوم راهنمایی شهر چرام در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین اضطراب و بحران هویت دانش آموزان دختر دوم راهنمایی شهر چرام در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین اضطراب و بحران هویت دانش آموزان دختر دوم راهنمایی شهر چرام در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اضطراب و بحران هویت دانش آموزان دختر دوم راهنمایی شهر چرام در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین اضطراب و بحران هویت دانش آموزان دختر دوم راهنمایی شهر چرام در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین اضطراب با بحران هویت دانش آموزان دختر دوم راهنمایی شهر چرام می باشد. روشتحقیق در این پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر دوم راهنمایی شهرچرام که در سال تحصیلی – ۱۳۹۴ ۹۵مشغول به تحصیل می باشند. نمونه پژوهش شامل ۸۰نفر از دانش آموزان دختر دوم راهنمایی شهر چرام می باشد که به صورت تصادفی انتخاب شدند و به ابزار پژوهش که پرسشنامه های هویت شخصی احمدی و پرسشنامه اضطراب بک بود پاسخ دادند. در این تحقیق برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و ضریب رگرسیون استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار spss 19انجام شد. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که بین اضطراب و بحران هویت دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد .(r= /0 132)بدین معنا که با افزایش بحران هویت، میزان اضطراب در دانش آموزان نیز افزایش می یابد و بالعکس. همچنین بین اضطراب و ابعاد بحران هویت دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.