بررسی رابط?? هوش اجتماعی و نوآوری سازمانی در میان مدیران و معلمان مدارس مقطع متوسط?? استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابط?? هوش اجتماعی و نوآوری سازمانی در میان مدیران و معلمان مدارس مقطع متوسط?? استان قم دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابط?? هوش اجتماعی و نوآوری سازمانی در میان مدیران و معلمان مدارس مقطع متوسط?? استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابط?? هوش اجتماعی و نوآوری سازمانی در میان مدیران و معلمان مدارس مقطع متوسط?? استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابط?? هوش اجتماعی و نوآوری سازمانی در میان مدیران و معلمان مدارس مقطع متوسط?? استان قم :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش اجتماعی و مولفه های آن ( پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت های اجتماعی و آگاهی های اجتماعی) با نوآوری سازمانی و تعیین سهم نسبی هر یک از ابعاد در پیش بینی نوآوری سازمانی در مدارس مقطع متوسطه استان قم می باشد. پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ گردآوی داده ها، توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه مدیران و معلمان مدارس متوسطه استان قم که ۷۰۰ نفر می باشد. ابزار تحقیق، شامل پرسش نامه استاندارد هوش اجتماعی و نوآوری سازمانی است. پرسشنامه ها از نظر روایی صوری و محتوایی تایید شده و پایایی آنها از طریق ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۱ و ۰/۷۹ به دست آمده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین هوش اجتماعی با نوآوری سازمانی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین نتایج آزمون همبستگی پیرسون نشان می دهد که تمامی مولفه های هوش اجتماعی (پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت های اجتماعی و آگاهی های اجتماعی) با نوآوری سازمانی رابطه مثبت و معناداری دارد. نتایج تحلیل رگرسیون نیز حاکی از آن است که از بین مولفه های هوش اجتماعی، دوبعد مهارت های اجتماعی و آگاهی های اجتماعی به عنوان متغیرهای پیش بین، معیار ورود به معادله نهایی رگرسیون برای توضیح تغییرات نوآوری سازمانی( متغیر ملاک) را دارا هستند و مولفه پردازش اطلاعات اجتماعی به دلیل نداشتن سهم معنادار در پیش بینی نوآوری سازمانی از معادله حذف گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.