نقش مولفه های شاداب سازی مدارس بر عملکرد تحصیلی و خودباوری دانش آموزان دختر مدارس متوسطه اول ناحیه ۴شیراز در سال تحصیلی ۹۴-۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مولفه های شاداب سازی مدارس بر عملکرد تحصیلی و خودباوری دانش آموزان دختر مدارس متوسطه اول ناحیه ۴شیراز در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مولفه های شاداب سازی مدارس بر عملکرد تحصیلی و خودباوری دانش آموزان دختر مدارس متوسطه اول ناحیه ۴شیراز در سال تحصیلی ۹۴-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مولفه های شاداب سازی مدارس بر عملکرد تحصیلی و خودباوری دانش آموزان دختر مدارس متوسطه اول ناحیه ۴شیراز در سال تحصیلی ۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مولفه های شاداب سازی مدارس بر عملکرد تحصیلی و خودباوری دانش آموزان دختر مدارس متوسطه اول ناحیه ۴شیراز در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین نقش مولفه های شاداب سازی مدارس بر عملکرد تحصیلی و خودباوری دانش آموزان دختر مدارس متوسطه اول ناحیه ۴ شیراز در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ می باشد. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری مورد پژوهش در این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان دختر مدارس دوره اول متوسطه ناحیه ۴ شیراز به تعداد ۶۰۰۰ نفر بود. از این تعداد بر اساس جدول مورگان ۳۵۴ نفر به صورت تصادفی انتخاب شدند. برای رسیدن به این هدف از روش خوشه ای چند مرحله ای استفاده گردید. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته شاداب سازی و همچنین پرسشنامه های استاندارد سنجش عملکرد تحصیلی و سنجش عزت نفس بوده است. روایی محتوای پس از ارایه نظرات متخصصان و رفع اشکالات آن اجرایی و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب پرسشنامه شاداب سازی ۰/۸۶، پرسشنامه عملکرد تحصیلی ۰/۷۹ و پرسشنامه عزت نفس ۰/۸۵ گزارش گردید . نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان داد که : شاداب سازی مدارس به طور محسوسی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذار نیست. سبک مدیریت آمرانه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذار است. عوامل فردی، عوامل آموزشی، عوامل اجتماعی– فرهنگی، عوامل کالبدی، سبک مدیریت مشارکتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذار نبود. همچنین آزمون فرضیه ها نشان داد که سبک مدیریت آمرانه نسبت به سایر مولفه ها می تواند متغیر عملکرد تحصیلی را پیش بینی کند. نهایتا آزمون فرضیات نشان داد که سبک مدیریت مشارکتی و سبک مدیریت آمرانه بر خودباوری دانش آموزان تاثیر گذار است و سایر مولفه ها بر خودباوری تاثیر گذار نبود و اینکه متغیر مستقل سبک مدیریت آمرانه، سبک مدیریت مشارکتی و عوامل آموزشی توانستند به طور محسوسی خودباوری را پیش بینی نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.