مبانی یادگیری چندرسانه ای آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی یادگیری چندرسانه ای آموزشی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی یادگیری چندرسانه ای آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی یادگیری چندرسانه ای آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی یادگیری چندرسانه ای آموزشی :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
چندرسانه ای، تلفیق متن، تصویر، پویانمایی، تصاویر ویدیویی و صوت در یکدیگر به منظور ارایه ی اطلاعات گفته میشود. یادگیری چندرسانه ای، یادگیری از طریق محتوای آموزشی است که به واسطه ی رسانه های چندگانه ی الکترونیکی ارایه میشود که این محتوای آموزشی عمدتا از طریق ارایه های دیداری و شنیداری به یادگیرنده عرضه میشود. برای طراحی یادگیری چندرسانه ای اصولی توسط مایر( ۲۰۰۱، ۲۰۰۹ )و همکارانش در نتیجه ی انجام سالها پژوهش ارایه گردیده است. در طراحی یادگیری چندرسانه ای باید اصولی از این قبیل را رعایت کنیم: ۱ )اصل چندرسانه ای، ۲ )اصل مجاورت مکانی، ۳) اصل مجاورت زمانی، ۴) اصل انسجام، ۵) اصل کیفیت، ۶ )اصل افزونگی، ۷) اصل تفاوتهای فردی، ۸ )اصل بخشبندی و ۹ )اصل پیش آموزش. در این مقاله به توضیح هر یک از این اصول میپردازیم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.