اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر امید بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر امید بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر امید بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر امید بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر امید بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

موضوع: یکی از موانع مهم موفقیت تحصیلی، اهمالکاری تحصیلی است. استفاده از مداخلات آموزشی جهت کاهش این ویژگی میتواند مفید باشد.هدف: هدف این پژوهش تعیین اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر امید بر اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان بود.روش: این مطالعه یک پژوهش شبه آزمایشی از نوع پیش آزمون-پس آزمون همراه با گروه کنترل بود. جامعه ی پژوهش، دانش آموزان دختر شهر تهران هستند که از طریق نمونه گیری دردسترس، منطقه ی ۱ شهر تهران و سپس مدرسه ی شهید بسمی انتخاب شد و ۱۵ نفر به طور داوطلبانه در گروه آزمایش و ۱۵ نفر در گروه کنترل شرکت نمودند. آزمودنی ها به مقیاس اهمالکاری تحصیلی پاسخ دادند.نتایج: نتایج تحلیل کواریانس چند متغیره و تک متغیره نشان داد که این نوع آموزش در کاهش همه ی مولفه های اهمالکاری شامل اهمال کاری در آماده شدن برای امتحانات، اهمال کاری در آماده شدن برای تکالیف و اهمالکاری در آماده کردن مقالات پایان ترم به طور معناداری موثر بوده است.نتیجه گیری: این یافته ها حاکی از این است که از این آموزش به دلیل مقرون به صرفه بودن و موثر بودن میتوان برای رفع اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان استفاد نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.