مقایسه دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین از نظر اجتناب از کمک طلبی و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شاهد شهر اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین از نظر اجتناب از کمک طلبی و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شاهد شهر اهواز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین از نظر اجتناب از کمک طلبی و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شاهد شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین از نظر اجتناب از کمک طلبی و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شاهد شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین از نظر اجتناب از کمک طلبی و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شاهد شهر اهواز :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش مقایسه دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین از نظر اجتناب از کمک طلبی و خودناتوان سازی دردانش آموزان دختر بود. جامعه آماری شامل ۱۰۰ نفر دانش آموزان دختر (۵۰ نفر پیشرفت تحصییلی بیالا و ۵۰ نفر پیشرفتتحصیلی پایین) مقطع متوسطه دوره دوم مدرسه شاهد شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۴ بود. جهیت جمیع آوری داده ها ازپرسشنامه کمک طلبی (ریان و پنتریچ) و پرسشنامه خودناتوان سازی (میدگلی و همکاران). جهت تجزیه تحلیل داده ها ازآمار توصیفی و تحلیل واریانس چند متغیره مانوا و تحلیل واریانس یک راهه استفاده شد. نتایج بیانگر این بود که بین دانش آموزان با درجه پیشرفت بالا و پایین در سطح ۱ درصد اختلاف معنی دار از نظر دو معیار اجتناب از کمک طلبی و خودناتوان -سازی بود. به عبارتی دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی بالا با اتکاء به راهبردهای کمک طلبی به دنبال کسب شایستگیهستند ولی از خودناتوان سازی استفاده نمی کنند و برعکس دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین از راهبردهای خودناتوانسازی تحصیلی بیشتر استفاده می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.