روانشناسی و آموزش کودکان دارای اختلال خواندن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روانشناسی و آموزش کودکان دارای اختلال خواندن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روانشناسی و آموزش کودکان دارای اختلال خواندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روانشناسی و آموزش کودکان دارای اختلال خواندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روانشناسی و آموزش کودکان دارای اختلال خواندن :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه روش رایج برای کمک به بسیاری از دانش آموزانی که مشکل یادگیری دارند یا دچار ناتوانی هستند، این است که بهطور عملی در مدارس عادی تحصیل کنند،به این ترتیب معلمان کلاس عادی وادار می شوندکه جرات و شایستگی لازم برایرویارویی با نیازهای تربیتی،اجتماعی و شخصیتی چنین دان شآموزانی را در خود گسترش دهند .اغلب روش هایی که ویژهنامیده می شوند فقط فنون آموزشی اساسی و مناسبی هستند که با ظرافت و دقت بیشتری به کار می روند.دیدگاه های عنوان شده در این تحقیق به دنبال آن است که در زمین هی پرورش گستره ی وسیع توانایی هایدانش آموزان، پیشنهادهای عملی و موثر ارایه دهد تا این دانش آموزان بتوانند در برنامه ی مدارس عادی ادغام شوند. معلمان باافزودن همه یا بعضی از راهبردهای تشریح شده،به گنجینه ی مهارت های عادی خود، رویکردشان را با هم هی کودکان ، چندبعدی تر و انطباق پذیرتر خواهند ساخت و می توانند برنامه های عادی را با دانش آموزان دچار مشکل یادگیری تطبیق دهند تاآنها نیز بتوانند به موفقیت هایی دست یابند. پژوهش حاظر هدف معرفی اختلال خواندن و آموزش راهکارهایی برای معلمان در جهت ارتقای کیفیت آموزشی از طریق توانمندسازی و تعالی مهمترین رکن نظام آموزشی، یعنی معلم به عنوان کارگذار فکور می باشد. نکته ای که برای معلمان لازم است، پرهیز از تشخیص کدگذاری های قالبی است. اگرچه مشکلات یادگیری و ویژگی های افراد دارای مشکلات یادگیری مشخص شده اند، اما حتما باید به این نکته عنایت داشت که هر کودک موجودی است بی همتا و بی مانند و مشکل او نیز بی همتا و بی مانند است و طریق درمانش نیز بی همتا و بی مانند والبته وجوه مشترکی نیز بین آنها می تواند وجود داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.