رابطه مدیریت هیجانی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نهاوند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مدیریت هیجانی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نهاوند دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مدیریت هیجانی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نهاوند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مدیریت هیجانی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نهاوند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مدیریت هیجانی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نهاوند :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تعیین رابطه میان متغیرهای مدیریت هیجان با پیشرفت تحصیلی در مدارس ابتدایی شهرنهاوند، بهانجام رسید. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- همبستگی بود و جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزاندختر و پسر، پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی مدارس شهر نهاوند بودند، که تعداد کل این طرح بر اساس آمار تهیه شده ازآموزش و پرورش نهاوند در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴، تعداد ۴۰۴۰ نفر بود که ان این تعداد ۳۵۲ نفر به عنوان نمونه بااستفاده از شیوه نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات این پژوهش پرسشنامه استاندارد هوشهیجاهی شوت (۱۹۹۸) و معدل نیمسال گذشته دانش آموزان بود. در انتها نتایج تحلیل داده ها نشان داد که بین مدیریتهیجان با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت معنی دار وجود دارد. به این معنی که با افزایش میزان مدیریت هیجان درداهش آموزان میزان پیشرفت تحصیلی آنان نیز افزایش پیدا کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.