رابطه ترس از ارزیابی منفی و مثبت دانشجویان با هیجانان های تحصیلی آنها و سبک های ابراز هیجان و خود متمایز سازی در موسسه غیرانتفاعی دانشستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ترس از ارزیابی منفی و مثبت دانشجویان با هیجانان های تحصیلی آنها و سبک های ابراز هیجان و خود متمایز سازی در موسسه غیرانتفاعی دانشستان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ترس از ارزیابی منفی و مثبت دانشجویان با هیجانان های تحصیلی آنها و سبک های ابراز هیجان و خود متمایز سازی در موسسه غیرانتفاعی دانشستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ترس از ارزیابی منفی و مثبت دانشجویان با هیجانان های تحصیلی آنها و سبک های ابراز هیجان و خود متمایز سازی در موسسه غیرانتفاعی دانشستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ترس از ارزیابی منفی و مثبت دانشجویان با هیجانان های تحصیلی آنها و سبک های ابراز هیجان و خود متمایز سازی در موسسه غیرانتفاعی دانشستان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تمایز از خود، سازه اصلی در نظریه ی سیستم های خانواده بوین است و به عنوان توانایی پیوستن به دیگران بدون واکنش پذیری بیش از حداحساسی نسبت به جذر و مد ذاتی در رابطه تعریف شده است و به عنوان یکی از معدود تعاریف فراگیر در توسعه روانشناسی از یک منظرنظام مند مورد ملاحظه قرار گرفته است . افرادی که به خودمتمایزسازی رسیده اند ، توانایی بیشتری برای اتخاذ موقعیت من دارند، این تواناییبرای اتخاذ موقعیت من همراه با اضطراب مزمن کم و نیز سازگاری روانی بالاست. به نظر می رسد، عدم ابراز هیجان های مثبت و منفی بهشکل سا لم ، سرکوب کردن هیجان های منفی و تعارض در ابراز یا عدم ابراز و یا سرزنش کردن خود بعد از ابراز هیجان ها ، آن چنان می تواندتاثیرات منفی روانی در پی داشته باشد که سلامت عمومی افراد را به خطر اندازد. این مولفه ها بیانگر شایستگی هیجانی دانشجویان است که میتواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم ، موفقیت تحصیلی آنها را تحت تاثیر قرار دهد. هدف اصلی در این پژوهش بررسی رابطه هیجاناتتحصیلی مثبت و منفی با ترس از ارزیابی منفی و خود متمایز سازی و سبک های ابراز هیجان دانشجویان می باشد. در این پژوهش برایاندازه گیری متغیرها از پرسشنامه های استاندارد استفاده گردید که توسط دانشجویان در سه رشته در موسسه غیرانتفاعی دانشستان اینپرسشنامه ها تکمیل گردید.این پژوهش از نظر هدف کاربردی بوده و دارای رابطه ای همبستگی می باشد.برای تحلیل نیز از نرم افزازspss استفاده شده که از آزمون ضریب همبستگی پیرسون بهره گرفته شده است.نتایج این پژوهش به شرح زیر می باشد:بین خود متمایزسازی و ابعاد آن ، در بین دانشجویان با هیجان های تحصیلی مثبت و منفی رابطه وجود داردبین سبک های ابراز هیجان در بین دانشجویان با هیجان های تحصیلی مثبت و منفی رابطه وجود داردبین ترس از ارزیابی منفی در بین دانشجویان باهیجان های تحصیلی مثبت و منفی رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.