رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و دشواری های هیجانی دانش آموزان دختر دارای والدین بدرفتار و عادی در مدارس دخترانه غیرانتفایی شهرستان ساوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و دشواری های هیجانی دانش آموزان دختر دارای والدین بدرفتار و عادی در مدارس دخترانه غیرانتفایی شهرستان ساوه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و دشواری های هیجانی دانش آموزان دختر دارای والدین بدرفتار و عادی در مدارس دخترانه غیرانتفایی شهرستان ساوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و دشواری های هیجانی دانش آموزان دختر دارای والدین بدرفتار و عادی در مدارس دخترانه غیرانتفایی شهرستان ساوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و دشواری های هیجانی دانش آموزان دختر دارای والدین بدرفتار و عادی در مدارس دخترانه غیرانتفایی شهرستان ساوه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و دشواری های هیجانی دانش آموزان دختر دارای والدین بدرفتار و عادیدر مدارس دخترانه غیرانتفایی شهرستان ساوه پرداخته شده است. جامعه آماری در این تحقیق، شامل کلیه دانش آموزان راهنماییمدارس دخترانه غیرانتفایی شهر ساوه در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به تعداد ۳۳۸ نفر است که برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان و به روش نمونه گیری تصادفی ساده محاسبه و ۱۸۱ نفر انتخاب گردید. این تحقیق از نظر هدف ، کاربردی بوده و از نظر روش اجراتوصیفی از نوع همبستگی می باشد. برای گرد آوری اطلاعات در خصوص اهمال کاری تحصیلی از پرسشنامه استاندارد سولومون وراث بلوم در سال (۱۹۸۹)، و پرسشنامه نگرش فرزند به والدین هودسن (۲۰۰۳) و برای دشواری های تنظیم هیجانی از پرسشنامه گراتزو رومر(۲۰۰۴) استفاده گردید .برای تجزیه و تحلیل داده ها ، در سطح آمار توصیفی از شاخص هایی نظیر فراوانی و درصد و رسمجداول و نمودارها و در سطح آمار استنباطی از آزمون پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شده است . با توجه به نتایج به دستآمده از از یافته های این پژوهش می توان چنین نتیجه گیری نمود که بین اهمال کاری تحصیلی و دشواری های هیجانی دانش آموزاندختر دارای والدین بدرفتار و عادی در مدارس دخترانه غیرانتفایی شهرستان ساوه رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.