تصمیم گیری مسیر شغلی مفهومی گم شده در زندگی دانش آموزان ایرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تصمیم گیری مسیر شغلی مفهومی گم شده در زندگی دانش آموزان ایرانی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تصمیم گیری مسیر شغلی مفهومی گم شده در زندگی دانش آموزان ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تصمیم گیری مسیر شغلی مفهومی گم شده در زندگی دانش آموزان ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تصمیم گیری مسیر شغلی مفهومی گم شده در زندگی دانش آموزان ایرانی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر نگرشی متمایز به تصمیم گیری مسیر شغلی دانش آموزان ایرانی می باشد. با توجه به مشاهداتبعمل آمده از مراجعینی که به مشاوران تحصیلی مراجعه نموده اند امر بی تصمیمی دانش آموزان باعث نگرانی والدین وآموزش و پرورش در ادامه تحصیل و انتخاب صحیح مسیر شغلی آنها شده است. با این توصیف در این پژوهش قصدداریم نگاهی متفاوت به تصمیم گیری مسیر شغلی از دریچه پردازش اطلاعات شناختی داشته باشیم. الگوی پردازشاطلاعات شناختی یک مدل ۷ مرحله ای مشاوره ای مسیر شغلی است که شامل گام های مصاحبه آغازین، ارزیابی اولیه،تعریف مشکل و تحلیل، تنظیم اهداف، گسترش طرح یادگیری فرد، اجرای طرح یادگیری فردی و مرور کوتاه وتعمیم است که در کلیه مراحل محور وضعیت تصمیم گیری مراجع است. در این مدل تفکرناکارآمد و مشکلات پردازششناختی، از دغدغه های اصلی در آغاز مشاوره محسوب می شوند. مشاوران مشکلات واهداف را روش می کنند و آنها رابا راه بردهای مداخله ای هماهنگ می نمایند . چنین مداخله هایی حاصل توافق بی مراجع و مشاورند. علل شکاف بینآرزوها و خواسته های مراجع در آینده و واقعیت، سرنخ هایی برای نوع مداخله خواهد بود. مشاوران از طریق بازسازیشناختی به مراجعان کمک می رسانند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.