بررسی کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ به صورت عمودی بر اساس شاخص های الگوی صحیح مصرف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ به صورت عمودی بر اساس شاخص های الگوی صحیح مصرف دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ به صورت عمودی بر اساس شاخص های الگوی صحیح مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ به صورت عمودی بر اساس شاخص های الگوی صحیح مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ به صورت عمودی بر اساس شاخص های الگوی صحیح مصرف :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر ارتباط عمودی محتوای کتاب های درسی مطالعات اجتماعی پایه سوم تا ششم دوره ابتدایی بر اساسمولفه های تعیین شده برای الگوی صحیح مصرف مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش توصیفی و از نوع تحلیل محتوابوده است. جامعه آماری شامل چهار کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی چاپ ۹۵-۹۶ می باشند کههر چهار کتاب عنوان نمومه انتخاب و مورد بررسی قرار گرفته اند. ابزار جمع آوری دادده ها فرم های محقق ساخته؛ تحلیل ودسته بندی محور های محتوایی و تحلیل ارتباط عمودی محتوا بر اساس مقوله الگوی صحیح مصرف بوده است. فرم دارای پنجمولفه و هجده ززر مولفف است. وعمده ترین یافته های این پژوهش عبارتند از: در بین مولفه های تعیین شده مولفه الگوی صحیحمصرف آب با ۴۸/۱% بیشترین میزان و ارتباط عمودی و الگوی صحیح مصرف مواد غذایی با ۱/۲۶% کمترین میزان و ارتباط عمودی را به خود اختصاص داده است و تنها در پایه ششم ذکر شده است. میزان ارتباط عمودی بین پایه ها در سطح خوب است و نسبتا رعایت شده است. الگوی صحیح مصرف آب در هرچهار کتاب مطالعات اجتماعی سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی مطرح گردیده است و در یک سطح تکرار نشده است. بنابراین ارتباط عمودی بین محتوای کتب چهارپایه در زمینه مولفه مذکور رعایت شده است. از این رو بهتر است به الگوی صحیح مواد غذایی در پایه ها بیش تر پرداخته شود و حداقل در دو پایه فصلی برای الگوی صحیح مصرف تهیه و تدوین شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.