بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر قضاوت عملکرد بر یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پایه پنجم در درس ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر قضاوت عملکرد بر یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پایه پنجم در درس ریاضی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر قضاوت عملکرد بر یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پایه پنجم در درس ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر قضاوت عملکرد بر یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پایه پنجم در درس ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر قضاوت عملکرد بر یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پایه پنجم در درس ریاضی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر قضاوت عملکرد بر یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پسر پایه پنجماست. این پژوهش نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل می باشد. جامعه آماری این تحقیق شاملکلیه دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستان شهر سمنان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ می باشد. حجم نمونه متشکل از ۶۰ نفردانش آموز پسر پایه پنجم دبستان است که ۳۰ نفر آن ها گروه کنترل و ۳۰ نفر گروه آزمایش را تشکیل داده اند و با روشنمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری به کار رفته در این پژوهش پرسشنامه یادگیری خود تنظیمی بوفاردمی باشد که از نظر اساتید و صاحب نظران برای کسب روایی استفاده شد و نمره پایایی نیز ۰.۸۷ به دست آمد. در ابتدا ازهر دو گروه آزمایش و کنترل پیش آزمون به عمل آمد، سپس متغیر آزمایشی (آموزش مبتنی بر قضاوت عملکرد) در ۵ مرحله عمل فردی فراگیران ، کار گروهی ، قضاوت درمورد عملکرد ، ارزیابی پیشرفت و بالا بردن سطح مهارت ها و نقد کار گروهی و طی ۸ جلسه آموزشی برای گروه آزمایشی اجرا شد. سپس پس آزمون بر روی هر دو گروه به عمل آمد.برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (میانگین و انحراف معیار) و آزمون های استنباطی تحلیل کوواریانس استفادهگردید. نتایج به دست آمده از تحلیل کوواریانس نشان داد که آموزش مبتنی بر قضاوت عملکرد بر یادگیری خودتنظیمیدانش آموزان موثر بوده و رابطه معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.