اثربخشی گروه درمانی شناختی بر طرح واره های محرومیت هیجانی عاطفی، آسیب پذیری نسبت به ضرر ، نقص و بی کفایتی در دختران فراری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی گروه درمانی شناختی بر طرح واره های محرومیت هیجانی عاطفی، آسیب پذیری نسبت به ضرر ، نقص و بی کفایتی در دختران فراری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی گروه درمانی شناختی بر طرح واره های محرومیت هیجانی عاطفی، آسیب پذیری نسبت به ضرر ، نقص و بی کفایتی در دختران فراری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی گروه درمانی شناختی بر طرح واره های محرومیت هیجانی عاطفی، آسیب پذیری نسبت به ضرر ، نقص و بی کفایتی در دختران فراری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی گروه درمانی شناختی بر طرح واره های محرومیت هیجانی عاطفی، آسیب پذیری نسبت به ضرر ، نقص و بی کفایتی در دختران فراری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

طرح تحقیق حاضر جزء مطالعات نیمه آزمایشی (طرح پیش آزمون، پس آزمون با گروه کنترل نابرابر) می باشد که این تحقیقدر بهار ۱۳۹۵ صورت گرفته و هدف آن بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی (سبک مایکل فری) بر محرومیت هیجانی عاطفی،آسیب پذیری نسبت به ضرر ، نقص و بی کفایتی (طرحواره) بر دختران فراری بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دختران فراریسنین ۱۵-۲۵ سال بود که در مراکز بازپروری سازمان بهزیستی مشهد نگهداری می شوند و نمونه آماری این تحقیق شامل ۲۵ نفر از این دختران فراری که بصورت نمونه گیری دردسترس و داوطلبانه انتخاب شدند و بصورت کاملا تصادفی به دوگروه آزمایش (۱۳ نفر) وکنترل (۱۲ نفر) تقسیم داوطلبانه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده، پرسشنامه طرحواره یانگ فرم کوتاه (YSQ-SF) بود. برای آزمودنیهای گروه آزمایش ۱۲ جلسه ۹۰ دقیقه ای شناخت درمان گروهی (الگوی مایکل فری) در هر هفته یک جلسه اجرا شد. در طی اینمدت، گروه کنترل مداخله ای را دریافت نکرد. درپایان جلسات درمانی مجددا پس آزمون برای آزمودنی ها اجرا شد. داده ها براساس ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بیانگر این بود که مقدار P-valueمتناظر با محرومیت های هیجانی عاطفی نقص و بی کفایتی در آزمون تحلیل کوواریانس از سطح معناداری آزمون (۰.۵) کمترمی باشد.بنابراین گروه درمان شناختی بر (طرحواره ها) محرومیت هیجانی عاطفی نقص و بی کفایتی در دختران فراری تاثیر گذار بوده است. امااین اثربخشی در متغیر آسیب پذیری نسبت به ضرر معنا دار نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.