اندازه گیری ضرایب انتشار آلاینده ها از خودروهای ساخت داخل و وارداتی بااستاندارد یورو ۴ و مقایسه آن با خودروهای ساخت داخل با استاندادر یورو۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری ضرایب انتشار آلاینده ها از خودروهای ساخت داخل و وارداتی بااستاندارد یورو ۴ و مقایسه آن با خودروهای ساخت داخل با استاندادر یورو۲ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری ضرایب انتشار آلاینده ها از خودروهای ساخت داخل و وارداتی بااستاندارد یورو ۴ و مقایسه آن با خودروهای ساخت داخل با استاندادر یورو۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری ضرایب انتشار آلاینده ها از خودروهای ساخت داخل و وارداتی بااستاندارد یورو ۴ و مقایسه آن با خودروهای ساخت داخل با استاندادر یورو۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری ضرایب انتشار آلاینده ها از خودروهای ساخت داخل و وارداتی بااستاندارد یورو ۴ و مقایسه آن با خودروهای ساخت داخل با استاندادر یورو۲ :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

ضرایب انتشار آلایندگی و مصرف سوخت نه تنها داده ای ضروری برای تکمیل سیاهه های انتشار هستند، بلکه ابزاری کارآمد برای کمک به سیاستگذاران محسوب می گردند. نظر به اهمیت و سهم قابل توجه منابع متحرک در انتشار آلاینده ها در شهر تهران، اندازه گیری و توسعه ضرایب انتشار آلاینده ها و مصرف سوخت برای منابع متحرک از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این پژوهش نرخ انتشار آلاینده ها و مصرف سوخت خودروهای سواری شهر تهران که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ هستند، در شرایط واقعی رانندگی و با استفاده از روش اندازه گیری همراه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج به دست آمده نشان داد که بیش از ۳۵ درصد خودروهای مورد آزمون، به خصوص خودروهای تولید داخل، دارای انتشار مونوکسید کربن فراتر از حد مجاز استاندارد یورو ۴ هستند. این میزان برای هیدروکربن های نسوخته و اکسیدهای نیتروژن به ترتیب ۵ و ۱۰ درصد است. با این حال، ارتقای خوردروها سواری شهر تهران به استاندارد یورو ۴ به طور کلی تاثیر قابل قبولی در کاهش انتشار اکسیدهای نیتروژن، هیدروکربنهای نسوخته و مونوکسید کربن نسبت به خودروهای با استاندارد یورو ۲ داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.