شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) مطالعه موردی: بانک سپه اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) مطالعه موردی: بانک سپه اصفهان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) مطالعه موردی: بانک سپه اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) مطالعه موردی: بانک سپه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) مطالعه موردی: بانک سپه اصفهان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از چالش های فراروی بیشتر سازمان های در حال رشد، عدم برخورداری از یک راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری در سطح سازمانمی باشد، اجرا و پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کار ساده ای نیست و مستلزم یادگیری مهارتهای جدید مدیریتی و تغییراتاساسی در سازمان و فرهنگ سازمانی می باشد. ماهیت پژوهش حاضر، از نوع کاربردی و روش تحلیل داده ها توصیفی و از نوع همبستگیمی باشد. جامعه آماری مشتریان شعب بانک سپه اصفهان در نظر گرفته شده و تعداد نمونه آماری ۱۷۰ نفر انتخاب گردید. ابزار جمع آوریاطلاعات به وسیله پرسشنامه بوده که بر اساس اصول e-CRM تدوین گردیده اند و توسط روش های علمی روایی و پایایی آن تایید شدهاست. پایایی پرسشنامه با ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۱۳ به تایید رسیده است. برای تحلیل داده ها از آزمون های کولموگروف اسمیرنوف -آزمون t استیودنت و آزمون فریدمن به کمک نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج نشان داد که چهار عامل تکنولوژی، استراتژی، کارکنانو فرآیندها از عوامل موثر بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در بانک سپه اصفهان می باشند. در بین ۴ عامل موثر بانک سپهتکنولوژی با بیشترین میانگین رتبه، مهمترین متغیر و سپس، استراتژی در رتبه دوم و کارکنان و فرآیندها در رتبه های بعدی قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.