تعیین تفاوت دیدگاه های مدیران و کارشناسان IT در زمینه عوامل اثرگذار بر برون سپاری فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش برحسب برخی از متغیرهای جمعیت شناختی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین تفاوت دیدگاه های مدیران و کارشناسان IT در زمینه عوامل اثرگذار بر برون سپاری فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش برحسب برخی از متغیرهای جمعیت شناختی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین تفاوت دیدگاه های مدیران و کارشناسان IT در زمینه عوامل اثرگذار بر برون سپاری فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش برحسب برخی از متغیرهای جمعیت شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین تفاوت دیدگاه های مدیران و کارشناسان IT در زمینه عوامل اثرگذار بر برون سپاری فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش برحسب برخی از متغیرهای جمعیت شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین تفاوت دیدگاه های مدیران و کارشناسان IT در زمینه عوامل اثرگذار بر برون سپاری فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش برحسب برخی از متغیرهای جمعیت شناختی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین تفاوت دیدگاههای مدیران و کارشناسان IT در سازمان آموزش و پرورششهر تهران در زمینه عوامل اثرگذار بر برونسپاری فناوری اطلاعات برحسب برخی از متغیرهای جمعیتشناختی در آموزش و پرورش انجام شد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر اجرا توصیفی پیمایشیبود. در این پژوهش مدیران IT ، و کارشناسان IT در سازمان آموزش و پرورش شهر تهران جامعه آماری راتشکیل دادند که ۱۷۰ نفر از آنان به روش تصادفی ساده مورد مطالعه قرار گرفتند. ابزار گرد آوری داده هاپرسشنامه محقق ساخته بود که روایی و پایایی آن در این پژوهش تایید شد. نتایج نشان داد تفاوتی از نظرعوامل اثرگذار بر برون سپاری IT در سازمان آموزش و پرورش بر حسب جنسیت وجود ندارد و زن و مردنظرات یکسانی داشته اند و پاسخگویان با تحصیلات کارشناسی نسبت به پاسخگویان کارشناس ارشد عاملاهمیت استراتژیک را مهمتر دانسته اند. همچنین یافته حاکی از آن است که تفاوت دیدگاه های پاسخگویانبر حسب سابقه کار در تمامی عوامل معنادار نمی باشد. به نظر می رسد هر چقدر سهم پروژه در رسیدن بهاهداف اصلی سازمان، میزان استفاده پروژه از منابع استراتژیک سازمان، میزان محرمانه بودن اطلاعات پروژه واهمیت پروژه برای آینده سازمان بیشتر باشد آن پروژه از اهمیت استراتژیک بالاتری برخودار است و با توجهبه این مهم که اکثر افراد با تحصیلات بالاتر در رده های پستی بالاتری اشتغال دارند، به نظر می رسد از اینجهت این عامل را بیش از دیگران در برونسپاری فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش حایز اهمیت میدانند. از این رو پیشنهاد می گردد سیاستگذاران و مدیران سازمان آموزش و پرورش این مهم را در برنسپاریفناوری اطلاعات مد نظر قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.