تاثیر کارکرد هم تخریبی ارزش در سازمانهای خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کارکرد هم تخریبی ارزش در سازمانهای خدماتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کارکرد هم تخریبی ارزش در سازمانهای خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کارکرد هم تخریبی ارزش در سازمانهای خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کارکرد هم تخریبی ارزش در سازمانهای خدماتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه رشد و ایجاد ارزش به موضوع مهمی برای مدیران تبدیل شده است و از آنجا که ارزش نه تنها بهوسیله ارایه دهندگان (کارکنان) خدمات بلکه توسط مشتریان که خدمات را استفاده و تجربه کرده اند و تمایلبه مشارکت و تصمیمات در فرآیند های سازمان را دارند نیز فراهم میگردد. امروزه به طور گسترده پذیرفتهشده ،که ارزش فراتر از ارزش مبادلاتی در محصولات یا خدمات ارایه شده به مشتری است.، و ارزش را بهعنوان نتایجی که مشتری از خدمات درک میکند و اهدافی که از طریق خدمات به دست می آورد می باشد.در این حالت نقش ارایه دهنده خدمات این است که منابعش را به نفع مشتری استفاده کند و این به اینمعناست که ارزش نه تنها به وسیله تامین کنندگان بلکه به طور عمده به وسیله خود مشتریان که خدمات رااستفاده می کنند، مورد استفاده قرار گیرد. به عبارتی هم تخریبی ارزش یک فرایند تعاملی بین سیستمخدماتی (در اینجا محدود به شرکت و مشتریان) است؛ که کاهش حداقل یکی از سیستم های خدماتی منجربه کاهش رفاه کلی میگردد. بر این اساس در این مقاله سعی شده است تا به درک اینکه چگونه ارزش منجربه هم تخریبی می گردد پرداخته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.