بررسی تاثیر فنون و ابزارهای بازاریابی بر بهبود فروش فروشگاه های اپل در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فنون و ابزارهای بازاریابی بر بهبود فروش فروشگاه های اپل در شهر تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فنون و ابزارهای بازاریابی بر بهبود فروش فروشگاه های اپل در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فنون و ابزارهای بازاریابی بر بهبود فروش فروشگاه های اپل در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فنون و ابزارهای بازاریابی بر بهبود فروش فروشگاه های اپل در شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت غیر قابل انکار استفاده از فنون بازاریابی و تاثیر آن بر افزایش فروش فروشگاه ها، مطالعه عوامل زمینهساز آن ضروری است. هدف این تحقیق تشریح فرآیندی است که به وسیله آن پنج متغیر فنون بازاریابی مورد مطالعه که شاملنوآوری، منابع معتبر، تمایز رقابتی، ارتقاء کیفیت و پیش بینی تغییرات می شوند. تلاش سازمان ها همواره چه در سطح جهانی وچه در سطح داخلی، به منظور بهبود عملکرد و دستیابی به حداکثر سود است. در این راه تلاش های بسیاری انجام شده و درمطالعات متعددی، تاثیر متغیرهای مختلف تاثیرگذار بر عملکرد بازارها مورد پایش قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد کهدستیابی سازمان ها به قابلیت ها و فنون بازاریابی می تواند برای آنها مزیت رقابتی پایدار حاصل کند. جامعه مورد مطالعه اینتحقیق فروشگاههای زنجیره ای مرکز اپل ایران می باشد؛ در این تحقیق از روش سرشماری استفاده شده است؛ از میان ۵ فرضیهپژوهش حاضر، فرضیه اول رد و سایر فرضیات تایید شدند و نتایج تحقیق نشان از تاثیر مثبت و معنادار تمایز رقابتی، کیفیت،پیش بینی تغییرات و منابع معتبر بر بهبود فروش فروشگاههای مذکور داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.