ماهیت کارآفرینی وکارآفرینی سازمانی با توجه به نظریه اولین نظریه پرداز کارآفرین سازمانی پینکات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ماهیت کارآفرینی وکارآفرینی سازمانی با توجه به نظریه اولین نظریه پرداز کارآفرین سازمانی پینکات دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ماهیت کارآفرینی وکارآفرینی سازمانی با توجه به نظریه اولین نظریه پرداز کارآفرین سازمانی پینکات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ماهیت کارآفرینی وکارآفرینی سازمانی با توجه به نظریه اولین نظریه پرداز کارآفرین سازمانی پینکات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ماهیت کارآفرینی وکارآفرینی سازمانی با توجه به نظریه اولین نظریه پرداز کارآفرین سازمانی پینکات :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

تحولات و دگرگونی نظامهای اجتماعی- اقتصادی عصر حاضر ریشه در پیشرفت و تغییرات موجود در علم و فنآوری داشته و سازمان ها را با تحولات و تهدیدات گسترده بین المللی روبروکرده است. از اینرو تضمین و تداوم حیات و بقای سازمانها نیازمند راه حل ها و روش های جدید مقابله با مشکلات است که تا حد بسیاری به نوآوری و خلق محصولات، فرآیندها و روش های جدید بستگی دارد.از سوی دیگر تغییر فراگیر روش ها و نگرشها طی دو دهه اخیر، توجه بسیاری از سازمانها را به آموزش و پرورش و همچنین جذب و به کارگیری مدیران کارآفرین سوق داده است. تحقیقات در این خصوص بیانگر نقش کلیدی کارآفرینان، به ویژه در ایجاد واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط که منجر به اشتغالزایی زیاد میشود، میباشد. بنابراین از ابتدای دهه ۶۰ توجه بیشتری به کارآفرینان مبذول شد؛ مطالعات اولیه یا هدف شناسایی ویژگی های کارآفرینان و تقویت آن در افراد دیگر آغاز شدو در این بین کارآفرینی از دیدگاه های مختلف مورد توجه قرار گرفت. در این مقاله سعی بر آن است تا با معرفی مقوله کارآفرینی، ضمن بیان دیدگاه های متفاوت حاکم بر آن، قدری از ابهامات موجود در این خصوص کاسته شود. در ادامه نشان داده میشود که با گسترش کارآفرینی به عنوان یک استراتژی درون سازمانی، چگونه در دو دهه اخیر توجه مجامع علمی و دانشگاهی به آن جلب شده است. هماکنون کارآفرینی، در بیش از ۵۰۰ دانشگاه به صورت واحدهای درسی، گرایش و رشته های تخصصی تدریس میشود. در بیشتر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، مراکز تحقیقات و مطالعات کارآفرینی شکل گرفته و طیف وسیعی از دوره های مختلف در این زمینه تدریس میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.