تاثیر بسته بندی استاندارد محصولات بر رضایت مشتریان در فروشگاه زنجیره ای ولی عصر محمودآباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بسته بندی استاندارد محصولات بر رضایت مشتریان در فروشگاه زنجیره ای ولی عصر محمودآباد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بسته بندی استاندارد محصولات بر رضایت مشتریان در فروشگاه زنجیره ای ولی عصر محمودآباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بسته بندی استاندارد محصولات بر رضایت مشتریان در فروشگاه زنجیره ای ولی عصر محمودآباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بسته بندی استاندارد محصولات بر رضایت مشتریان در فروشگاه زنجیره ای ولی عصر محمودآباد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر بسته بندی استاندارد بر رضایت مشتری در فروشگاه زنجیره ای ولی عصر محمودآباد می باشد.استفاده از بسته بندی مطلوب در شرایط کنونی به دلایل متعدد مانند نقش بسته بندی درحفاظت کالا، تامین ایمنی لازم، اطلاع رسانی و بازاریابی امری الزامی تلقی می شود .عرضه کالاها در بسته بندی های برخوردار از کیفیت بالا و مطابق استانداردهای معتبر، هزینه ای را بر بنگاه ها تحمیل می کند،اما بسته بندی استاندارد مزایای گوناگون نیز دارد مانند استفاده بهینه از فضای وسیله حمل و نقل، تسهیل جابه جایی و حمل و نقل کالاها،جلوگیری از اتلاف وقت در بارگیری، و کاهش هزینه های ناشی از نگهداری و استفاده از تجهیزات مورد نیاز برای انبارداری و… از سوی دیگر،نامناسب بودن بسته بندی کالاهای عرضه شده می تواند به آسیب دیدگی محتویات بسته بندی ها منتهی شود یا توزیع کنندگان،عرضه کنندگان، مصرف کنندگان و سایر افراد دارای تماس با کالاهای مزبور را با افزایش هزینه ها و مخاطراتی مواجه سازد و به بروز خساراتی منجر گردد.برای جمع آوری نظرات مشتریان در مورد رضایت آن ها از محصولات بر اساس بسته بندی استاندارد محصولات در فروشگاه زنجیره ای ولی عصر، از توزیع پرسش نامه ها بین مشتریان استفاده شده است و داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار spss مورد آزمون قرار گرفته است.نتایج حاصله نشان می دهد که بین بسته بندی های استاندارد و رضایت مندی مشتریان رابطه وجود دارد.به طور کلی، این پژوهش نشان داد که بسته بندی های استاندارد و بسته بندی های شاد و جذاب، علاوه بر جلوگیری از فساد پذیری مواد غذایی و تسهیل حمل و نقل، می تواند در رضایت مشتری اثر مثبتی بگذارد و حتی منجر به وفاداری مشتریان و تکرار خرید مشتری شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.