بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی رابطه مند با رفتار خرید تکانشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی رابطه مند با رفتار خرید تکانشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا استان گلستان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی رابطه مند با رفتار خرید تکانشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی رابطه مند با رفتار خرید تکانشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی رابطه مند با رفتار خرید تکانشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا استان گلستان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

یکی از دغدغه های اصلی برای هر شرکتی در استفاده از تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برای افزایش فروش و ارتباط درازمدت با مشتری، بررسی رابطه بین این تاکتیک ها با رفتار خرید مصرف کننده می باشد.در حوزه رفتار مصرف کننده انواع خریدها مطرح می شود که یکیاز آن ها خرید های تکانشی یا برنامه ریزی نشده می باشد. خریدهای برنامه ریزی نشده یکی از جنبه های فراگیر رفتارمصرف کننده و کانون توجه فعالیت های بازار یابی می باشد. هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی رابطه مند با رفتار خرید تکانشی یا بدون برنامه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا استان گلستان می باشد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی -پیمایشی از نوع همبستگی است و جامعهی آماری آن،کلیه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا در استان گلستان می باشد. به دلیل نامحدود بودن جامعه آماری،حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان۳۸۴نفر انتخاب شد. روش تحقیق پژوهش حاضر بر اساس روش تصادفی ساده و ابزار گرداوری دادهها در این پژوهش پرسشنامه است که ضریب آلفای کرونباخ همه سوالات پرسشنامه بالای ۰/۷ بوده است. جهت تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار۱۶ .SPSS استفاده شده است.نتایج حاکی از آن است که بین شخصی سازی و خرید تفننی، پاداش و رفتار خرید تکانشی یا بدون برنامه مشتریان، رفتار ترجیحی و رفتار خرید تفننی مشتریان، ارتباطات و رفتار خرید تفننی مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.