بررسی رابطه به کارگیری تکنولوژی آموزشی مدرن با ارتقاء سطح کیفیت آموزش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه به کارگیری تکنولوژی آموزشی مدرن با ارتقاء سطح کیفیت آموزش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه به کارگیری تکنولوژی آموزشی مدرن با ارتقاء سطح کیفیت آموزش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه به کارگیری تکنولوژی آموزشی مدرن با ارتقاء سطح کیفیت آموزش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه به کارگیری تکنولوژی آموزشی مدرن با ارتقاء سطح کیفیت آموزش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه به کار گیری تکنولوژی آموزشی مدرن با ارتقاء سطح کیفیت آموزش دانشگاه ها انجام شد . روش کار: پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری کلیه اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ ۳۳۶ نفر بودند، با استناد به جدول مورگان و بر اساس روش تصادفی ساده ۲۰۰ نفر بعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش پرسشنامه استاندارد: کاربرد تکنولوژی درآموزش و کیفیت تدریس بودند. روایی پرسشنامه با استفاده از روایی صوری و محتوایی و بر اساس نظرات اساتید بررسی و تایید شد و برای برآورد پایایی پرسشنامه ها نیز ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شد که برای پرسشنامه کاربرد تکنولوژی در آموزش ۰/۸۸ کیفیت تدریس ۰/۸۴ به دست آمد که نشانگر تایید پایایی پرسشنامه ها است. تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی شامل: جداول توزیع فراوانی، میانگین، انحراف استاندارد و نمودارها در سطح آمار از آزمون های ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده شد. نرم افزار مورد استفاده برای تحلیل داده های پژوهش SPSS22 یافته ها یافته های حاکی از آن بودند که مقدار ضریب همبستگی پیرسون بین متغیرهای تکنولوژی آموزشی و کیفیت آموزش نشان دهنده رابطه معنی دار بین این متغیرها بود . نتیجه گیری: با در نظر گرفتن نتایج حاصل از تحلیل داده ها نشان داد که استفاده از فناوری های آموزشی می تواند در نهایت ارتقاء کیفیت آموزش را پیش بینی نماید. لذا، چنانچه مسیولین درصدد ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه باشند، استفاده از تکنولوژی آموزشی مدرن می توانند نقش و سهم عمده ای را در این بین ایفا نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.